آنتونی راموس به فصل چهارم سریال In Treatment پیوست

7 November 2020 - 17:00

آنتونی راموس (Anthony Ramos) یکی از بازیگران فیلم پرطرفدار Hamilton شبکه دیزنی پلاس قرار است در نقشی دوره‌ای در مقابل اوزو ادوبا (Uzo Aduba) در چهارمین فصل سریال برنده جایزه امی شبکه HBO با نام In Treatment ایفای نقش کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال In Treatment که فصل سومش در سال ۲۰۱۰ به اتمام رسیده است، قرار است برای پخش فصل چهارم در قسمت‌هایی نیم‌ ساعته به شبکه HBO بازگردد. این سریال در حال حاضر در حال طی کردن مراحل پیش از تولید خود با رعایت قوانین و مقررات تعیین شده جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت خدمه این سریال از این ویروس است که برنامه‌ریزی شده است که این فصل آن در زمانی در سال ۲۰۲۱ در شبکه HBO و پلتفرم اینترنتی HBO Max پخش شود.

فصل چهارم این سریال گروه متنوع سه نفره از بیمارانی را وارد جلسه روانشناسی باعاطفه با نام دکتر بروک لارنس که خودش با مشکلاتی شخصی دست و پنجه نفر می‌کند.

آنتونی راموس نقش کارکاتر الادینو، بیماری که خودش به عنوان پرستاری خانگی برای پسر بزرگ خانواده‌ای ثروتمند کار می‌کند را بازی می‌کند.

تهیه‌کنندگان اجرایی فصل چهارم این سریال شامل استیون لوینسون (Stephen Levinson)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg)، هاگای لوی (Hagai Levi)، جنیفر شوور (Jennifer Schuur)، جاشوا الن (Joshua Allen)، ملیسا برنشتاین (Melissa Bernstein) می‌باشند. جوآن تال (Joanne Toll) و نوآ تیشبی (Noa Tishby) نیز مشاوران تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. کمپانی‌های تولیدکننده فصل چهارم این سریال HBO Entertainment production با همکاری Leverage ،Closest to the Hole Productions و Sheleg هستند.

آنتونی راموس اولین بار در فیلم بسیار موفق Hamilton که این فیلم برنده جایزه تونی و گرمی هم شده و در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس نیز پخش شده است نقش‌آفرینی کرده است. او در فیلم Honest Thief در مقابل لیام نیسون (Liam Neeson) ایفای نقش کرده است که در حال حاضر می‌توان این فیلم را در سینماها مشاهده کرد. او همچنین قرار است که در فیلم مورد انتظار لین-منوئل میرندا (Lin-Manuel Miranda) با نام In The Heights و با کارگردانی جان ام. چو (Jon M. Chu) که برنامه‌ریزی شده است در تابستان ۲۰۲۱ در سینماها اکران شود نقش‌آفرینی کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.