فیلمبرداری فیلم Jurassic World: Dominion به پایان رسید

8 November 2020 - 15:00

بعد از دورانی سخت از تعطیل شدن بعلت ویروس کرونا، تولید فیلم Jurassic World : Dominion بالاخره به پایان رسید. فیلم در ابتدا به علت ویروس کرونا تاخیر خورد و سپس فیلم‌برداری بعلت مثبت شدن تست کرونای یکی از کارکنان فیلم متوقف شد. گرچه یک پست اینستاگرام جدید از کارگردان فیلم، کالین ترورو تایید کرد که بالاخره تولید فیلم به پایان رسیده است. عکس کارگردان به همراه ستاره فیلم Jurassic Park سم نیل و بازیگران جدید فرنچایز مامودو اتی و دواندا وایز می‌باشد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

ترورو با پست عکس زیر نوشت :

تولید فیلم Jurassic World Dominion به پایان رسید. همیشه خداحافظی با خانواده سخت است.

اخیرا با توجه به صحبت‌های اخیر ترورو طرفداران گمان می‌کنند که فیلم شامل سه کاراکتر اصلی اولیه سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم باشد.

ترورو به گزارشگران گفت :

این فیلم چیزی است که از ابتدا سعی به ساخت آن داشتم، این فیلمی است که دو فیلم قبلی برای تکمیل آن ساخته شده‌اند. واقعا قسمتی از داستان و طرح بزرگ‌تری بودند و من فکر می‌کنم که مردم اهمیت کاراکترهای لورا درن، سم نیل و جف گلدبلوم را در این فیلم دست کم گرفته‌اند. بطور کلی یک گروه است و این که الان برای این کاراکتر‌های دوست داشتنی ۳۰ سال گذشته است و درک اینکه این کاراکترها چگونه باهم در دنیایی که قبل از این ندیده‌ایم تعامل می‌کنند. این برای من خیلی هیجان انگیز است. من به شدت از این موضوع خوشحالم.

در این فیلم شاهد بازگشت برایس دالاس هاوارد بعنوان کلر درینگ، کریس پرت بعنوان اوون گریدی، جیک جانسون بعنوان لوری کراترز، عمر سی بعنوان بری سمبن، دنیلا پیندا بعنوان زیا رودریگز، جاستیس اسمیث بعنوان فرنکلین وب، ایزابلا سرمن بعنوان میسی لاکوود، بی‌دی ونگ بعنوان دکتر هنری وو و کمپبل اسکات بعنوان لوییس داگسون خواهیم بود. دیچن لاکمن، اسکات هیز، مامودو آتی و دواندو وایز برای نقش‌های ناشناخته به فیلم اضافه شدند.

در حال حاضر طبق برنامه ریزی فیلم Jurassic World: Dominion در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ در سینماها پخش خواهد شد.

منبع : Comicbook

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.