هنری گلدینگ از تأثیرات سامورایی‌ها در فیلم Snake Eyes صحبت کرد

8 November 2020 - 13:00

درست است که بینندگان فیلم پیش‌درآمد فرنچایز G.I. Joe که کمپانی Paramount و Hasbro آن را ساخته‌اند باید بیشتر از یک سال منتظر باشند تا این فیلم را مشاهده کنند ولی هنری گلدینگ (Henry Golding) ستاره این فیلم اخیراً از فرصت استفاده کرده و نسخه‌ای از فیلم را دیده است و اکنون در رابطه با آن صحبت کرده و اطلاعاتی را نیز از آن به اشتراک گذاشته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در مصاحبه او با وب‌سایت Entertainment Weekly این بازیگر ۳۳ ساله از کارگردان این فیلم روبرت شونتکه (Robert Schwentke) برای ساخت این فیلم تمجید کرده و او را دوستدار فیلم‌های ژاپنی خوانده است.

او در این مصاحبه گفت:

او علاقه بسیار زیادی به تاریخچه ژاپن دارد و ما صحنه‌هایی مانند آن را در این فیلم خواهیم دید. در بعضی از صحنه‌های مبارزه این فیلم سکانس‌های شمشیر زنی ژاپنی نیز وجود دارد. توجه بسیار زیادی به جزئیات فرهنگی ژاپن در صحنه‌های این فیلم شده است. فیلم‌های زیادی وجود ندارند که اجازه داشته باشند در ژاپن فیلم‌برداری شوند ولی ما توانستیم به مکان‌های فوق‌العاده و بی‌نظیری در آنجا برای فیلم‌برداری برویم. این باعث شد که اعتبار این فیلم بالا برود. همیشه به اتمام رساندن کار فیلم‌های بزرگ برای من عجیب است. من شش ماه در مراحل ساخت این فیلم حضور داشتم. ما قبل از اینکه به ژاپن برویم در ونکوور کانادا بودم. همسر من لیو لو (Liv Lo) هر جا که من می‌رفتم همراه من می‌آمد و او زمان زیادی را جایی که من بودم با من سپری می‌کرد. ما واقعاً از گردشگری در کالیفرنیا لذت بردیم. تمام تولیدکنندگانی که در کمپانی پارامونت هستند به نظرات من در رابطه با این فیلم توجه کردند و همین‌طور نظرات دیگر کسانی که در ساخت این فیلم نقش داشته‌اند و به همین دلیل است که من فکر می‌کنم این فیلمی ویژه خواهد شد. ساختن فیلمی تازه و جدید چالش سختی است ولی من فکر می‌کنم که ما در این کار موفق شده‌ایم.

کاراکتر Snake Eyes در فرنچایز G.I. Joe یک نینجای کماندویی است که به مهارت‌های کشنده‌اش در کار با شمشیر و پرتاب چاقو معروف است. با این حال او علاوه بر این در هنرهای رزمی نیز مهارت بسیار بالایی دارد که در این صورت حتی بدون سلاح هم می‌تواند بسیار خطرناک باشد. کاراکتر Snake Eyes قبل از اینکه به گروه G.I. Joe ملحق شد به تنهایی زندگی می‌کرده است. اسم واقعی و داستان پیدایش او تا به حال معما بوده است. به علت گرفتار شدن این کاراکتر در حادثه منفجر شدن بالگردی بدن او به شدت زخم شده و لال است. برای پنهان کردن صورت و بدنش او معمولاً در لباسی مشکلی ظاهر می‌شود.

بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل هنری گلدینگ در نقش نینجا آدمکش،‌ اندرو کوجی (Andrew Koji) در نقش سایه طوفان، ایکو اویس (Iko Uwais) در نقش استاد سخت، سامارا ویوینگ (Samara Weaving) در نقش اسکارلت، اورسولا کوربیرو (Úrsula Corberó) در نقش بانوی بارون، هاروکا آبه (Haruka Abe) در نقش آکیکو، تاکه‌هیرو هیرا (Takehiro Hira) در نقش کنتا و استیون آلریک (Steven Allerick) در نقش پدر Snake Eyes می‌باشند.

این فیلم که اسپین آفی از سری فیلم‌های G.I. Joe است توسط روبرت شونتکه (Robert Schwentke) کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن را هم ایوان اسپیلیوتوپولوس (Evan Spiliotopoulous) نوشته است و تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز شامل جف وکسمن (Jeff Waxman)، اریک هوسم (Erik Howsam)، دیوید الیسون (David Elliso)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و دون گرنجر (Don Granger) می‌باشند. لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura) و بریان گلدنر (Brian Goldner) تولیدکنندگان این فیلم هستند. فیلم Snake Eyes قرار است که در تاریخ ۲۲ اکتبر ۲۰۲۱ (۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰) در سینما ها اکران شود.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.