اسکارلت جوهانسون اطلاعاتی از فیلم Black Widow منتشر کرد

8 November 2020 - 12:30

یکی از سؤال‌هایی که هنوز دنیای سینمایی مارول به آن پاسخ نداده است این است که چه اتفاقی در بوداپست برای بلک ویدو افتاده است؟ در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او مدام درباره این مأموریت در فیلم The Avengers زمانی که در حال صحبت با کلینت بارتون/هاک آی بود صحبت کرده است و در عین حال آن را با نبرد نیویورک مقایسه کرده است. این مورد چیزی بود که خیلی‌ها هنوز هم منتظر جوابش هستند خصوصاً وقتی که کلینت به ناتاشا گفت که خاطراتی که من از بوداپست دارم با خاطرات تو از آنجا متفاوت است. اکنون به نظر می‌رسد که به این سؤال طرفداران در رابطه با مأموریت بوداپست و اینکه دقیقاً چه اتفاقی در آن مأموریت رخ داده است در فیلم Black Widow که قرار است سال بعد اکران شود پاسخ داده خواهد شد.

بازیگر نقش بک ویدو اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در کتاب Marvel’s Black Widow: The Official Movie Special Book تائید کرده است که سرانجام در این فیلم مشخص خواهد شد که دقیقاً چه اتفاقی در این مأموریت رخ داده است.

اسکارلت جوهانسون دراین‌باره گفت:

ما همه با هم موافقت کردیم که باید بدانیم و به بینندگان نشان دهیم که چه اتفاقی در بوداپست رخ داده است. این صحبت ناتاشا و کلینت بارتون در رابطه با این ماموریت در فیلم The Avengers به عنوان لحظه‌ای خنده‌دار و سرگرم‌کننده توسط جاس ویدون (Joss Whedon) کارگردان آن در این فیلم گنجانده شده بود. ناتاشا و کلینت بارتون درباره گذشته خود با یکدیگر صحبت می‌کردند و در عین حال ایستر اگی (موارد مخفی است که سازندگان فیلم، بازی و … در آثار خود قرار می‌دهند) برای طرفداران این فیلم مطرح شد که آن‌ها در رابطه با آن نظریه‌پردازی کنند. ما فکر کردیم که اگر به بوداپست برنگردیم و نفهمیم که چه اتفاقی در آنجا رخ داده است بینندگان راضی نخواهند شد. در تعجبم که چه اتفاقی در آنجا رخ داده است.

او در ادامه نیز گفت:

ما اغلب در رابطه با این صحبت می‌کردیم که چه چیزی در ذهن ناتاشا می‌گذرد. من واقعاً فکر می‌کنم که ناتاشا در رابطه با اتفاقی که در گذشته او رخ داده است احساس عذاب وجدان دارد. کار ناتمام او احساس گناهی است که او را همه‌جا دنبال می‌کند که همه این‌ها از اتفاقی که در بوداپست رخ داده است ناشی می‌شود. فیلم Black Widow درباره این نیست که چه اتفاقی در بوداپست رخ داده است، این لحظه بزرگی برای این فیلم است تا ما درک کنیم بار سنگینی که ناتاشا بر دوش می‌کشد چه چیزی است.

در رابطه با عناصر دیگری که در داستان این فیلم وجود دارد بازیگر نقش یلنا بلووا در این فیلم که فلورنس پیو (Florence Pugh) نقش آن را ایفا کرده است گفت که داستان این فیلم وحشتناک نیز است. به این صورت که این داستان خانمی است که پس از تحمل کردن سو استفاده‌ها و آموزش‌ها برای تبدیل شدن به ماشینی کشنده قصد دارد که زندگی خودش را پس بگیرد.

فلورنس پیو در این بار گفت:

داستانی که ما در این فیلم می‌گویم بسیار وحشتناک است. این داستان در رابطه با خانمی است که اساساً از او سو استفاده‌ شده و به او آموزش داده‌اند که آن را تبدیل به ماشینی کشنده کنند. همان‌طور که اسکارلت جوهانسون دائماً می‌گوید این زمان خوبی است که داستان بلک ویدو گفته شود چرا ما از این موضوع فرار نمی‌کنیم که بگویم این داستان اساساً در رابطه با خانمی که می‌خواهد زندگی خود را پس بگیرد است و همچنین این فیلم جزو یکی از فیلم‌های استودیوهای مارول است. این‌چنین موردی کمیاب است و من بسیار خوشحالم که بخشی از این فیلم هستم.

در حال حاضر فیلم Black Widow قرار است که در تاریخ ۷ می ۲۰۲۱ (۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران شود.

منبع: کمیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.