سریال Young Wallander برای فصل دوم تمدید شد

8 November 2020 - 16:30

کرت والندر قرار است امور بیشتری را پس از تمدید سریال درام اروپایی Young Wallander برای فصل دوم در نتفلیکس، به عهده بگیرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این استریمر (نتفلیکس)، فصل اول این سریال را به تهیه‌کنندگی Yellow Bird UK با حمایت کمپانی Banijay و بر اساس رمان هنینگ منکل (Henning Mankell) در ماه سپتامبر منتشر کرد.

بازیگر سوئدی، آدام پالسون (Adam Pålsson)، در نقش کارآگاه مشهور به همراه ریچارد دیلین (Richard Dillane) و لیان بست (Leanne Best) در این سریال بازی می‌کنند.

پالسون پس از بازی کنت برانا (Kenneth Branagh) در اقتباس شبکه بی‌بی‌سی از کتاب منکل (برای همین سریال در بریتانیا) ردای والندر را پوشید.

این سریال داستان کارآگاه کرت والندر، که در حال هدایت جرم و جنایت فزاینده اطرافش در سوئد امروزی است را به تصویر می‌کشد. در فصل اول این سریال، بعد از این که والندر نتوانست نوجوانی را از یک حمله وحشتناک نجات دهد، مجبور شد یاد بگیرد که با گناه خود کنار بیاید تا بتواند معمای جنایت را حل کند.

ساخت فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۹ شروع شد و در سال ۲۰۲۰ روند ساخت ادامه یافت.

فیلم‌نامه فصل اول این سریال توسط بن هریس (Ben Harris) نوشته شد، کارگردانی آن توسط اوله اندرسن (Ole Endresen) و جنز جانسون (Jens Jonsson) انجام شد و تهیه‌کننده آن برنا لوین (Berna Levin) بود. این قابل درک است که کریس لانت (Chris Lunt) و مایکل ای واکر (Michael A. Walker) نویسندگان سریال درام Devils از کمپانی Sky که در شبکه CW در آمریکا پخش شد، نویسندگان فصل دوم سریال هستند.

فصل دوم سریال قرار است در سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.