عکس‌ جدیدی از دانکرک منتشر شد | بازیگران تازه‌وارد به هالیوود

28 December 2016 - 19:54

پس از تجربیات در فضا‌، تخیلات، و فیلم‌های کمیک این بار نولان به دنیای جنگ قدم‌گذاشته. عنوان جدید وی، Dunkirk در میانه‌ی تابستان ۲۰۱۷ اکران خواهد‌شد، اگرچه قبل از انتشار پیش‌بینی می‌شود این فیلم به‌ تنهایی اسکار برترین کارگردان را نصیب نولان کند!  Dunkirkداستانی را در برهه جنگ جهانی دوم و عملیات‌های نجاتی را که پس از جنگ اتفاق می‌افتند به تصویر می‌کشد. نولان تیم بازیگری این فیلم را به‌گونه‌ای جمع‌آوری کرده که قطعا می‌توان گفت این ایست بهترین انتخاب ها را شامل می‌شود. Tom Hardy، Cillian Murphy و Kenneth Branagh تعدادی از اسامی این لیست را تشکیل می‌دهند.

در عین حال اینبار کارگردان دو بازیگر جدید را که تازه به دنیای بازیگری قدم گذاشته‌اند را به عنوان دو سرباز جوان به تیم خود اضافه کرده‌است. Harry Styles از گروه مشهور پاپ One Direction و همچنین بازیگر جوان Fionn Whitehead توجه بسیاری را با برعهده‌ گرفتن این نقش جلب کرده‌اند. با انتشار عکس جدید از وایت‌هد طرفداران با نقش جدید وی به عنوان اولین تجربه‌ی او آشناتر شده‌اند.

این عکس اولین بار در مجله خبری انترتینمنت ویکلی “EW” با عنوان فیلم‌های در انتظار سال ۲۰۱۷ منتشر‌شد. کارگردان فیلم مشخصا انتخاب‌های دیگری به‌غیر از بازیگری کم تجربه مثل Whitehead داشته اما ظاهرا همین بی‌تجربگی دلیل انتخاب وی برای بازی در این نقش بوده. بدبن ترتیب نولان اعلام‌کرد:

از کلیدی‌ترین نکاتی که در نگاه اولیه به واقعه دانکرک متوجه‌ می‌شوید بی‌تجربگی و سن کم سربازان است. این نکته اهمیت زیادی برای من داشته‌، مخصوصا در انتخاب وایت‌هد، تا یک‌ بازیگر کم‌تجربه را انتخاب‌کنم.

اگرچه وایت‌هد از شناخته‌نشده‌ترین  بازیگران این اثر است، نقش اصلی فیلم را به عنوان یک سرباز بریتانیایی بازی می‌کند او از تجربیات خود را از این بازی این گونه شرح‌داد :

من با لباس‌ فرم‌های خیس مسیر زیادی را شنا‌کردم! با چکمه‌های سنگین و اسلحه. کار سختی بود اما بسیار لذت‌بخش بود. در زندگی کمی چالش هم لازم است!

fionn-whitehead-in-dunkirk

وایت‌هد با وجود بازی در فیلمی با کارگردانی کریستوفر نولان از بدو ورود به هالیوود در موقعیت سختی واقع‌ شده‌است. اگرچه وی در این حرفه خود را تنها متکی به نولان نمی‌داند. با این وجود بازی بدون نقصی از وایت‌هد در همچین عنوانی با وجود بودجه‌ سنگینش انتظار می‌رود. تصویر سازی و گاها تجربیاتی واقعی در موقعیت‌های جنگ. با این حال با حضور نوابغی در کنار وی و استعداد شخصی مقداری از فشار نقش‌آفرینی از وی  کاسته می‌شود.

انتشار رسمی فیلم دانکرک در ۲۱ جولای ۲۰۱۷ اعلام‌شده است.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.