تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts 3 دوباره تغییر کرد

10 November 2020 - 13:00

گزارش شده است که اکنون کمپانی براردان وارنر تصمیم گرفته است فیلم Fantastic Beasts 3 خود را در تاریخ ۱۵ جولای سال ۲۰۲۲ (۲۴ تیر ماه ۱۴۰۱) اکران کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این کمپانی خاطرنشان کرد که به علت اخراج شدن جانی دپ (Johnny Depp) از این پروژه که در جمعه این هفته این اتفاق افتاده است اکنون این فیلم در تابستان ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. قبل از این موضوع تاریخ اکران این فیلم ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰) بود.

قسمت سوم این فیلم مانند برخی از سری فیلم‌های هری پاتر از جمله فیلم‌های Order of the Phoenix ،Half Blood Prince و Deathly Hallows Part 2 در اواسط ماه جولای اکران خواهد شد. این اولین باری خواهد بود که یکی از سری فیلم‌های Fantastic Beasts در بازه زمانی تابستان اکران می‌شود.

در حال حاضر فیلم Fantastic Beasts 3 تنها فیلمی است که در این تاریخ جدید اکران خواهد شد چرا که به نظر می‌رسید برادران وارنر فیلم دیگری با عنوانی نامشخص را در این تاریخ رزرو کرده بودند.

کمپانی برادران وارنر به علت باختن جانی دپ در دادگاهی در انگلستان به همسر قبلی خود با نام امبر هرد (Amber Heard) یکی از ستارگان فیلم Aquaman که او ادعا ‌کرده است جانی دپ او را مرتب کتک می‌زده است او را اخراج کرده است. این دادگاه علاوه بر برنده نشان دادن امبر هرد در این دعوای حقوقی به جانی دپ نیز لقب (کتک زننده همسر) را داده است.

بازیگر دیگری در قسمت سوم این فیلم جهت ایفای نقش به عنوان کاراکتر گریندل‌والد انتخاب خواهد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که بعید است کالین فارل (Colin Farrell) بازیگری که نقش کاراکتر گریندل‌والد را در قسمت اول این فیلم ایفا کرده بود برای بازی در این نقش دوباره انتخاب شود چرا که در حال حاضر برنامه‌های کاری او پر است و او اکنون مشغول بازی و فیلم‌برداری در فیلم The Batman مت ریوز (Matthew Reeves) در نقش پنگوئن است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.