کاترین هان به جمع بازیگران سریال The Shrink Next Door پیوست

10 November 2020 - 12:00

کاترین هان (Kathryn Hahn) که بازی در سریال آینده مارول با نام WandaVision و سریال Mrs. Fletcher را در کارنامه خود دارد قرار است که به عنوان یکی از نقش‌های اصلی در کنار ویل فرل (Will Ferrell) و پل راد (Paul Rudd) در سریال کوتاه اپل با نام The Shrink Next Door نقش‌آفرینی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال بر اساس پادکست تولید شده توسط کمپانی Wondery و Bloomberg Media ساخته خواهد شد. فیلم‌نامه این سریال را جورجیا پریچت (Georgia Pritchett) خواهد نوشت که او قبل از این تجربه نوشتن فیلم‌نامه سریال‌های Succession و Veep را در کارنامه خود دارد. وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز مایکل شوالتر (Michael Showalter) بر عهده خواهد داشت که در کارنامه او می‌توان به عنوان مثال کارگردانی فیلم‌های رمانتیک کمدی The Big Sick و The Lovebirds را مشاهده کرد. دو کمپانی Civic Center Media و MRC Television این سریال را تولید خواهند کرد.

داستان سریال The Shrink Next Door از داستانی واقعی الهام گرفته شده است. داستان این سریال رابطه عجیب و غریب بین دکتر روان‌پزشکی با نام دکتر اسحاق ایک هرشکوف ( با بازی پل راد) و بیمار همیشگی خود با نام مارتین مارتی مارکوویتز (با بازی ویل فرل) را روایت می‌کند. در طول رابطه‌ای که این دو با یکدیگر ایجاد کرده‌اند، کاراکتر ایک هرشکوف به آرامی خودش را علاقه‌مند به زندگی مارتی مارکوویتز نشان می‌دهد حتی او خانه خودش را به محله همپتنز (محله‌ای در آمریکا) که مارتی مارکوویتز در آن محله نیز زندگی می‌کند منتقل کرده و او مارتی مارکوویتز ترغیب به این می‌کند که او را به عنوان رئیس کسب و کار خانواده‌اش در نظر بگیرد. این سریال به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه یک رابطه به ظاهر معمولی دکتری با بیمارش تبدیل به رابطه استثماری که در بهترین حالت پر از اعمال نفوذ، قدرت گرفتن و سو عملکرد است می‌شود.

کاترین هان نقش خواهر کوچک مارتی مارکوویتز با نام فیلیس را در این سریال بازی خواهد کرد.

ویل فرل و پل راد هر دو جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. علاوه بر این ویل فرل، جسیکا الباوم (Jessica Elbaum) و بریتنی سیگال (Brittney Segal) تهیه‌کننده‌های اجرایی این سریال برای کمپانی Gloria Sanchez Productions خواهند بود. مایکل شوالتر و جورجیا پریچت نیز به همراه جوردانا مولیک (Jordana Mollick) از طرف کمپانی Semi-Formal Productions جزء تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود. نهایتاً مارشال لوی (Marshall Lewy) برای کمپانی Wondery و جارد سندبرگ (Jared Sandberg)، کیتی بویس (Katie Boyce) و فرانچسکا لوی (Francesca Levy) برای کمپانی Bloomberg Media در ساخت این سریال به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی نقش خواهند داشت. جو نوسرا (Joe Nocera) که میزبان این پادکست بوده است نیز مشاور تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهد بود.

کمپانی Civic Center Media این سریال را با همکاری کمپانی‌های دیگری با نام MRC Television به همراه alongside Gloria Sanchez Productions و Semi-Formal Productions و Wondery و Bloomberg Media تولید خواهد کرد.

کاترین هان اخیراً به عنوان نقش اصلی در سریال شبکه HBO با نام Mrs. Fletcher دیده شده است. او همچنین در سریال مورد انتظار شبکه دیزنی پلاس با نام WandaVision که قرار است در آینده پخش شود نیز ایفای نقش کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.