فیلم Bloodshot 2 با بازگشت وین دیزل ساخته خواهد شد

10 November 2020 - 13:30

موسس و مدیر‌عامل شرکت DMG، دن مینتز ساخت دنباله فیلم Bloodshot را تایید کرد و وین دیزل برای ایفای نقش بعنوان یک ابر سرباز برمیگردد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که بر اساس سری کتاب‌های مصور با همین نام ساخته شده است، وین دیزل در آن نقش ری گریسون را ایفا می‌کند یک تفنگدار نیروی دریای که در ماموریت کشته شده، با نانوتکنولوژی توسط سازمانی به زندگی بازمی‌گردد و تبدیل به یک ابر سرباز شده. دیو ویلسون کارگردانی این فیلم را به عهده داشته، اقتباس شرکت‌های DMG Entertainment و Sony به منظور شروع یک فرنچایز، به همراه فرد پیرس ناشر کتاب‌های مصور والیانت بوده است، این فیلم اولین فیلم از دنیای سینمایی والیانت می‌باشد.

مانند بسیار از فیلم‌ها در زمان پخش، فیلم Bloodshot که در مارس ۲۰۲۰ پخش شد بعلت ویروس کرونا ضرر شدید کرد. این فیلم یکی از بزرگترین فیلم‌هایی بود که در سرویس‌های پخش بعد از بسته شدن سینماها سراسر دنیا، یازده روز پس از اولین پخش آن در سینماها، پخش شد. برخلاف نقدهای منفی، پخش فیلم Bloodshot موفقیت‌آمیز بوده و در سه روز اول پخش به پربیننده‌ترین فیلم در سرویس Amazon Prime تبدیل شد و عملکرد بهتری از فیلم DC’s Birds of Prey داشت.

منبع : Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.