ونتورث میلر به سریال Prison Break بازنخواهد گشت

10 November 2020 - 17:00

اگه شما هم منتظر این هستید که ونتورت میلر (Wentworth Miller) در فصل جدید سریال Prison Break دوباره در نقش مایکل نقش‌آفرینی کند شما مدت بسیار زیادی را باید منتظر بمانید. این بازیگر در صفحه شبکه اجتماعی خود در اینستاگرام اعلام کرد که هیچ برنامه‌ای برای بازگشت به این سریال ندارد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در ماه ژانویه مایکل تورن (Michael Thorn) رئیس کمپانی و شبکه Fox Entertainment در طی جلسه TCA این کمپانی اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که فصل جدیدی از سریال Prison Break ساخته شود. با این حال اگر این احتمال تبدیل به واقعیت شود، ونتورت میلر بازیگر نقش اصلی این سریال مشخص کرده است که او برای بازی در آن حاضر نخواهد شد.

او در صفحه اینستاگرم خود علاوه بر تشکر از هواداران خود جهت حمایت از او، در مقابل قلدری‌های جامعه LGBTQ نیز صحبت کرد.

او در پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

من رسماً دیگر نمی‌خواهم در سریال Prison Break بازی کنم.

او این را درک می‌کند که این سریال طرفداران متعصب و خشمگینی دارد که خواستار فصل‌های دیگری هستند. او دراین‌باره گفت:

من می‌دانم که این کار من ناامیدکننده است. ولی متأسفم.

او پست خود را در اینستاگرام به این صورت تمام کرد که:

اگر شما عاشق کاراکتری شدید که من نقش آن را در این سریال بازی کردم متأسفم چرا که دیگر این نقش را بازی نخواهم کرد.

دامینیک پرسل (Dominic Purcell) بازیگر مکمل او در این سریال که نقش لینکلن باروز برادر کاراکتر لینکلن باروز را در این سریال بازی کرده است نیز دراین‌باره گفت:

بازی در این سریال سرگرم‌کننده بود رفیق. چه ماجراهایی بود. من کاملاً از تصمیم تو حمایت می‌کنم و دلیلت را برای این کار درک می‌کنم. من خوشحالم که تو این تصمیم را به جهت سلامتی خود و واقعیتی که آن را می‌پذیری گرفته‌ای. دوستت دارم برادر.

سارا وین کالیز (Sarah Wayne Callies) هم که جزء یکی از بازیگرهای اصلی این سریال بوده است و نقش کاراکتر سارا تانکردی را در این سریال بازی می‌کرده نیز در جواب به این پست ونتورت میلر نوشت:

من بسیار سپاس گذارم از همکاری و کاری که با یکدیگر انجام داده‌ایم و با علاقه زیاد من با این نوشته‌ام از تصمیمت کاملاً حمایت می‌کنم. تمام شما هواداران باید بدانید که گروه بازیگری سریال prison break فضایی کاملاً دوستانه دارد. ما به همراه دوستان و خانواده خود کاملاً از جامعه LGBTQ+ برای حقوق آن‌ها و کار هنری‌شان حمایت می‌کنیم. همه موقع و همیشه.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.