جیمز گان: فیلم‌نامه Guardians of The Galaxy 3 تکمیل شده است

11 November 2020 - 09:30

جیمز گان که کارگردانی قسمت سوم فیلم Guardians of The Galaxy «نگهبانان کهکشان» را به عهده دارد از طریق توئیتر اعلام کرد که فیلم‌نامه فیلم تکمیل شده است. گان، تیم ابرقهرمانی Guardians of The Galaxy به رهبری پیتر کوییل (Chris Pratt) را به دنیا معرفی کرد. فیلم به سرعت به یک موفقیت تجاری تبدیل شد، و گان کارگردانی قسمت دوم را نیز به عهده داشت. به لطف رهبری و رویکرد گان، فرنچایز Guardians of The Galaxy به یکی از مهم‌ترین بخش‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل شده است، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در حالی که هنوز فیلم‌برداری قسمت سوم Guardians of The Galaxy شروع نشده است اما این فیلم تا بحال با چالش‌های زیادی روبرو شده است. گان از اول برای فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم، به دنبال کار خود با قسمت دوم فیلم Guardians of The Galaxy انتخاب شده بود. گرچه گان بعلت چندین توییت قدیمی توسط دیزنی اخراج شد. گان بعدها دوباره برای کارگردانی Guardians of the Galaxy Vol. 3 استخدام شد. گرچه گان قبل از فیلم‌برداری آن فیلم ابتدا روی سریال Peacemaker از شبکه HBO Max کار می‌کند.

بعد از مدتی گان بالاخره از طریق توییتی تایید کرد که تولید Guardians of the Galaxy در حال پیشرفت است و متن فیلم‌نامه بصورت کامل نوشته شده است.

درباره خط داستانی اصلی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 حدس و گمان‌های زیادی زده شده است. تیم بعد از کشته شدن گامورا به دست تانوس در فیلم Avengers: Infinity War ضربه شدیدی خورده است. گرچه در فیلم Avengers: Endgame گامورای سال ۲۰۱۴ دوباره معرفی شد. گرچه این گامورا با گروه محافظان کهکشان هیچ ماجراجویی نداشته، حضور او به این معنی است که این شخصیت محبوب از دنیای سینمایی مارول خارج نخواهد شد. در فیلم Avengers: Endgame نشان داد که بعد از نبرد روی زمین، این گروه برای گشتن به دنبال گامورا آماده شدند. درصورتی که هیچ‌چیز تایید نشده است، پیدا کردن گامورا بنظر هدف مناسبی برای Guardians of the Galaxy Vol. 3 می‌آید. گرچه فقط زمان مشخص می‌کند که این تئوری درست است یا خیر.

اکثر فیلم‌های گان با صحنه‌های خنده‌دار و صحنه‌های اکشن‌ هیجان‌انگیز شناخته می‌شوند. بین زمان کار گان برروی Guardians of the Galaxy و فیلم The Suicide Squad، کارگردان نشان داده که در زمینه ابرقهرمانی یک متخصص است. جزییات زیادی درباره فیلم سوم Guardians of the Galaxy مشخص نیست. گرچه با کارگردانی گان بنظر میرسد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 یک فیلم موفق دیگر خواهد بود.

منبع : Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.