آدرین برودی و ورا فارمیگا به فیلم The Salamander Lives Twice پیوستند

11 November 2020 - 14:30

آدرین برودی (Adrien Brody) و ورا فارمیگا (Vera Farmiga) در صدر لیست بازیگران فیلم مهیج معمایی The Salamander Lives Twice به کارگردانی انت تیمپسون (Ant Timpson) قرار دارند. اما اسلید (Emma Slade) از کمپانی Firefly Films و کیتی هولی (Katie Holly) از کمپانی Blinder Films تهیه‌کنندگان آن هستند و تیمپسون و XYZ Films تهیه‌کنندگی اجرایی آن را بر عهده دارند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بر اساس داستانی از توبی هاروارد (Toby Harvard) و تیمپسون و فیلم‌نامه‌ای نوشته شده توسط هاروارد، فیلم داستان مرد زخمی (با بازی برودی) با یک کیف دستی غیرقابل نفوذ را دنبال می‌کند که هیچ‌چیز یادش نمی‌آید؛ آیریس و دخترش گوگی (با بازی فارمیگا) در خط ساحلی جزیره‌ای دور افتاد او را پیدا می‌کنند، آن‌ها آخرین بازماندگان از خانواده و خاندانی هستند که زمانی ثروتمند بوده‌اند.

برودی برای ایفای نقش در فیلم The Pianist محصول ۲۰۰۲ به کارگردانی رومن پولانسکی (Roman Polanski) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد. از دیگر آثار او می‌توان به انیمیشن استاپ موشن Fantastic Mr. Fox محصول ۲۰۰۹، فیلم The Grand Budapest Hotel محصول ۲۰۱۴ و سریال Peaky Blinders اشاره کرد.

ورا فارمیگا که طرفداران فیلم‌های ترسناک او را عمدتاً با ایفای نقش در فرانچایز The Conjuring می‌شناسند برای ایفای نقش در کنار جورج کلونی (George Clooney) در فیلم Up in the Air محصول ۲۰۰۹ نامزد جایزه‌های اسکار، گلدن گلوب، بفتا و انجمن صنفی بازیگران شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.