کنت برانا و اولیویا کوک صداپیشگان انیمیشن Fireheart شدند

11 November 2020 - 12:30

کنت برانا (Kenneth Branagh) که بازی در فیلم آینده Death On The Nile را در کارنامه خود دارد به همراه اولیویا کوک (Olivia Cooke) بازیگر فیلم Ready Player One، لوری هولدن (Laurie Holden) بازیگر سریال The Walking Dead و ویلیام شاتنر (William Shatner) صداپیشگان کاراکترهای اصلی انیمیشن خانوادگی و ماجراجویانه Fireheart خواهند بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کمپانی Anton تولیدکننده این پروژه خواهد بود و آن‌ها اولین نمایش کوتاه از این انیمیشن را در مراسم American Film Market با همکاری CAA نشان خواهد دارد. حق پخش جهانی این انیمیشن فروخته شده است. کمپانی eOne حقوق اصلی مربوط به پخش این انیمیشن را در کشورهای مهمی مانند استرالیا، انگلستان، آلمان، اسپانیا، اتحادیه بنلوکس (نام یک اتحادیه همکاری در اروپا که شامل کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ است) و کانادا دست آورده است.

این انیمیشن که اتفاقات آن در دهه ۱۹۲۰ جریان دارد، داستان دختر جوان با اشتیاقی را روایت می‌کند که قصد دارد اولین زن آتش‌نشان در جهان شود و به دیگران اجازه ندهد که مسیر زندگی او را تعیین کنند چرا که می‌خواهد قهرمانانه برای آرزوی خود بجنگد و تلاش کند.

لوران زیتون (Laurent Zeitoun) به همراه یان زنو (Yann Zenou) وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارند. فیلم‌نامه این انیمیشن را دافنه بالون (Daphne Ballon) و جنیفر هارپر (Jennica Harper) با همکاری یان زنو نوشته‌اند. استودیو L’Atelier Animation studios در مونترآل (بزرگ‌ترین شهر استان کبک در کانادا و دومین شهر بزرگ این کشور) این انیمیشن را تولید خواهد کرد. موسیقی‌های متن این انیمیشن شامل آهنگ‌های دهه ۱۹۲۰ می‌باشد. دو کمپانی Anton و Caramel Films تولیدکنندگان این انیمیشن هستند.

از دیگر صداپیشگانی که در این انیمیشن صداپیشگی خواهند کرد می‌توان مارا جونوت (Mara Junot) به عنوان کاراکتر دیواین، وایلکس لای (Wilex Ly) در نقش جین، رایان دبلیو گارسیا (Ryan W. Garcia) در نقش ریکاردو را نام برد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.