سریال The Umbrella Academy برای فصل سوم تمدید شد

11 November 2020 - 13:00

کمپانی نتفلیکس دستور ساخت فصل سوم سریال The Umbrella Academy که یکی از پرطرفدارترین سریال‌های این پلتفرم است را صادر کرده است. مراحل ساخت فصل سوم این سریال در طی ده قسمت در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ماه ۱۳۹۹) در شهر تورنتو کانادا آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

گروه بازیگران اصلی این سریال دوباره نقش خود را در فصل سوم آن نیز ایفا خواهند کرد. این گروه شامل بازیگرهای زیر می‌باشند:

الن پیج (Ellen Page)، تام هاپر (Tom Hopper)، دیوید کاستانیدا (David Castañeda)، امی راور-لمپمن (Emmy Raver-Lampman)، رابرت شیهان (Robert Sheehan)، آیدان گلگر (Aidan Gallagher)، جاستین اچ. مین (Justin H. Min)، ریتیو آریا (Ritu Arya) و کلم فیور (Colm Feore).

علاوه بر این مدیر و تهیه‌کننده اجرایی این سریال با نام استیو بلکمن (Steve Blackman) نیز برای تولید فصل سوم این سریال بازخواهد گشت.

سریال The Umbrella Academy، سریال لایو اکشن ابرقهرمانی است که بر اساس سری کمیک بوک‌های منتشر شده توسط کمپانی Dark Horse Comics ساخته شده است که کار نوشتن و خلق این سری کمیک بوک را جرارد وی (Gerard Way) انجام داده است و وظیفه ترسیم آن را نیز گابریل با (Gabriel Bá) به عهده داشته است. فصل اول این سریال که در سال قبلی میلادی پخش شد به شدت سر و صدا کرد و تبدیل به سومین سریال پربیننده نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ شد. فصل دوم آن که در تاریخ ۳۱ جولای (۱۰ مرداد ماه ۱۳۹۹) امسال منتشر شد جزء ده تا از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفیکس نیز شناخته شد.

وظیفه کارگردانی فصل سوم این سریال بر عهده جف اف. کینگ (Jeff F. King) خواهد بود. علاوه بر ف اف. کینگ و استیو بلکمن دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل مایک ریچاردسون (Mike Richardson)، کیت گلدبرگ (Keith Goldberg) و جسی مک کیون (Jesse McKeown) می‌باشند. جرارد وی و گابریل با نیز مشاوران تهیه‌کننده‌های اجرایی فصل سوم این سریال خواهند بود.

در طی فصل دوم این سریال ثابت شد که کاراکتر فایو درست می‌گفت که استفاده از قدرتش برای فرار کردن از آخرالزمانی که کاراکتر وانیا در سال ۲۰۱۹ باعث آن شده است کار پر ریکسی است. با استفاده کاراکتر فایو از قدرتش برای فرار کردن از این آخرالزمان این خواهر و برادرها خودشان را در زمانی متفاوت در گذشته در دالاس آمریکا پیدا می‌کنند. بعضی از آن‌ها در زمانی طولانی در گذشته گیر کرده‌اند و برای خودشان در این زمان زندگی درست کرده و سعی کرده‌اند که این اتفاقات را فراموش کنند. کاراکتر فایو آخرین کسی است که وارد این مکان و زمان می‌شود ولی وقتی او به این زمان وارد می‌شود خودش را در وسط آخرالزمانی که با بمب هسته‌ای نابود می‌شود پیدا می‌کند که بعدها او می‌فهمد که این اتفاق ناشی از تصمیم‌های خواهر و برادرهایش و در نتیجه تغییر دادن خط زمانی است که آن‌ها در آن زندگی می‌کنند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که گروه آکادمی آمبرلا با یکدیگر متحد شده و کشف کنند که دقیقاً چه عاملی باعث به وجود آمدن این آخرالزمان شده است تا بتوانند جلوی این اتفاق را بگیرند و سپس پس از این به زمان حال سفر کنند تا جلوی آخرالزمان دیگری که در زمان حال در حال وقوع است را نیز بگیرند. تمام این کارها را نیز باید در حالی انجام دهند که سه آدمکش بی‌رحم سوئدی برای کشتن آن‌ها اجیر شده‌اند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.