تاریخ اکران فیلم Marry Me تغییر کرد

11 November 2020 - 13:30

تاریخ اکران فیلم Marry Me با بازی ستاره‌هایی مانند جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) و اوون ویلسون (Owen Wilson) به ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) منتقل شد. این فیلم که در آن جنیفر لوپز در مقابل اوون ویلسون نقش‌آفرینی کرده و کمپانی یونیورسال آن را ساخته است قرار است که به جای اکران در روز ولنتاین در ماه می ۲۰۲۱ اکران شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

یونیورسال تصمیم گرفته است که این فیلم کمدی و رمانتیک خود را در اوایل فصل تابستان سال بعد پخش کند همان‌طور که هالیوود به علت ویروس کرونا مدام در حال تغییر تاریخ اکران فیلم‌ها است و خبر تولید واکسنی که در دوشنبه اعلام شد می‌تواند کمک کند که بسیاری از فیلم‌ها در تاریخ زودتری پخش شوند.

یونیورسال در روز سه‌شنبه اعلام کرد که این فیلم موزیکال که در ابتدا قرار بود که در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۹) آغاز هفته ولنتاین، در سینماها اکران شود اکنون به جای این تاریخ این فیلم در ۱۴ ماه می ۲۰۲۱ به جای انیمیشن کمپانی DreamWorks و یونیورسال که جدیدترین فیلم انیمیشنی سری Spirit Riding Free است اکران خواهد شد.

فیلم انیمیشنی سری Spirit Riding Free که با اسم Spirit Untamed معرفی شده است چندین هفته پس از این تاریخ یعنی در ۴ جولای ۲۰۲۱ (۱۳ تیر ماه ۱۴۰۰) پخش خواهد شد.

فیلم Marry Me پر است از آهنگ‌های اورجینالی که جنیفر لوپز و خواننده مشهور لاتین با نام مالوما (Maluma) ساخته‌اند. داستان این فیلم بر اساس رمانی به همین نام است که توسط بابی کراسبی (Bobby Crosby) نوشته شده است. این داستان بر روی سوپراستار پاپ (جنیفر لوپز) تمرکز دارد که لحظه‌ای قبل از ازدواج کردن با نامزد راک استار خود در مدیسن اسکوئر گاردن (همین‌طور مشهورترین صحنهٔ جهان نیز شناخته می‌شود، از مراکز عمومی و تفریحی نیویورک در کشور آمریکا است) کشف می‌کند که او با دستیارش رابطه دارد و به او خیانت کرده است. پس از این او به صورت خودجوش در سر صحنه کنترلش را از دست می‌دهد و به صورت تصادفی مردی را از جمع حاضر در این کنسرت انتخاب می‌کند تا با او ازدواج کند. نقش این مرد را اوون ویلسون بازی کرده است و کاراکتر او معلم ریاضیات است.

فیلم Marry Me توسط کت کویرو (Kat Coiro) کارگردانی شده است. وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را نیز جان راجرز (John Rogers)، تامی ساغر (Tami Sagher) و هارپر دیل (Harper Dill) بر عهده داشته‌اند.

فیلم انیمیشنی Spirit Untamed یونیورسال نیز ادامه‌ای است بر انیمیشن نامزد جایزه اسکار کمپانی DreamWorks با نام Spirit: Stallion of the Cimarron که داستان آن ماجراجویی بزرگ دختری سرسخت را دنبال می‌کند که می‌خواهد با اشتیاق مکانی را که به آن تعلق دارد را پیدا کند. این فیلم انیمیشنی توسط ایلین بوگا (Elaine Boga) و با همکاری انیو تورسن نیز (Ennio Torresan) کارگردانی شده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.