بروس ویلیس ستاره‌ی علمی-تخیلی مهیج Apex خواهد بود

11 November 2020 - 14:00

بروس ویلیس (Bruce Willis) عنوان اکشن دیگری را به مجموعه آثار اضافه کرد. به گزارش هالیوود ریپورتر، این بازیگر ۶۵ ساله‌ی فرانچایز Die Hard همچنین فیلم‌هایی نظیر The Fifth Element و Pulp Fiction تولید فیلم Apex به کارگردانی اد جان دریک (Ed John Drake) و نویسندگی کوری لارج (Corey Large) را به اتمام رسانده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این علمی-تخیلی مهیج که در ویکتوریای کانادا فیلم‌برداری شده است در مورد پنج شکارچی حرفه‌ای است که برای شکار یک مرد در جزیره‌ای بیابانی استخدام می‌شوند. اما وقتی شکارشان از طریق بازی‌های ذهنی، دام‌ها و عزمی برای زنده ماندن که آن‌ها قبلاً هرگز شاهدش نبوده‌اند شروع به مبارزه و مقابله می‌کند، یکی‌یکی شروع به تسلیم شدن می‌کنند.

ویلیس در کنار نیل مک‌دانا (Neal McDonough) از سریال Band of Brothers و فیلم Captain America: The First Avenger، لارج، ترور گرتزکی (Trevor Gretzky) و آلکسیا فاست (Alexia Fast) در این فیلم که کمپانی The Exchange مسئولیت فروش آن در بازار مجازی فیلم آمریکا را بر عهده دارد، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

Apex توسط لارج از کمپانی پشت فیلم‌های It Follows و The November Man یعنی ۳۰۸ Enterprises تهیه می‌شود و همکاری دیگر میان ویلیس، The Exchange و ۳۰۸ Enterprises پس از فیلم‌های علمی-تخیلی اکشن Cosmic Sin و Reactor را رقم خواهد زد. Cosmic Sin وسط لارج نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی شده است.

Apex توسط BondIt Media Capital در همکاری با Arcana Studios سرمایه‌گذاری شده است و متیو هلدرمن (Matthew Helderman)، لوک تیلور (Luke Taylor) و گریدی کریگ (Grady Craig) از BondIt Media Capital به همراه استیون ایدز (Stephen Eads) و جانی مسنر (Johnny Messner) تهیه‌کنندگان اجرایی آن هستند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.