جیمی فاکس تولیدکننده و ستاره فیلم The Burial آمازون خواهد بود

11 November 2020 - 16:30

برنده جایزه اسکار جیمی فاکس (Jamie Foxx) قرار است که علاوه بر ایفای نقش در فیلم The Burial تولیدکننده این فیلم نیز باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مگی بتس (Maggie Betts) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. داگ رایت (Doug Wright) برنده جایزه Pulitzer Prize کار نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را انجام خواهد داد. جیمی فاکس قرار است که در مقابل نقشی افسانه‌ای که هنوز بازیگری برای این نقش انتخاب نشده است بازی کند.

این فیلم درام بر اساس مقاله نوشته شده توسط جاناتان هار (Jonathan Harr) در مجله New Yorker ساخته خواهد شد. کمپانی‌های تولیدکننده این فیلم شامل Amazon Studios، Bobby Shriver Inc و Double Nickel Entertainment می‌باشند. از تولیدکنندگان این فیلم نیز می‌توان بابی شرایور (Bobby Shriver)، آدام ریچمن (Adam Richman) از کمپانی Double Nickel، جنت کان (Jenette Kahn) و داتاری ترنر (Datari Turner) را نام برد.

این فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته خواهد شد. داستان این فیلم بدین صورت است که مالک مرده‌شور خانه‌ای ورشکسته شده تصمیم می‌گیرد که از رقیب خود در این کار به علت به هم خوردن معامله‌شان شکایت کند و در این حال رقیب او وکیل پر زرق و برقی را برای حل کردن این شکایت استخدام می‌کند تا به این مسئله رسیدگی کند.

جیمی فاکس جدیداً برنده جایزه NAACP Image Awards (جایزه‌ای است که توسط انجمن ملی پیشرفت رنگین‌پوستان به رنگین‌پوستان فعال و برجسته در زمینه سینما، تلویزیون، موسیقی و ادبیات اهدا می‌شود) شده است و همچنین او برای نقش‌آفرینی در فیلم Just Mercy نامزد دریافت جایزه SAG Award نیز شده است. جدیدترین نقش‌آفرینی او را می‌توانید در فیلم Project Power نتفلیکس مشاهده کنید و همچنین کار جدید او را می‌توانید در انیمیشن پیکسار و دیزنی با نام Soul که قرار است در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۰ (۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹) در شبکه اینترنتی دیزنی پلاس منتشر شود مشاهده کنید. او در آینده وظیفه تولید و ایفای نقش در فیلم They Cloned Tyrone را بر عهده خواهد داشت و همچنین او قرار است که در فیلم کمدی پدر و دختری نتفلیکس با نام Dad Stop Embarrassing Me، که این فیلم از رابطه واقعی او با دختر بزرگش با نام کورین فاکس (Corinne Foxx) الهام گرفته است علاوه بر نقش‌آفرینی، تولیدکنندگی آن را نیز انجام دهد.

مگی بتس در کارنامه خود نویسندگی و کارگردانی فیلم Novitiate را بر عهده داشته است، که او به خاطر این فیلم برنده جایزه جشنواره فیلم ساندنس (که بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا محسوب می‌شود) شده است و علاوه بر این جایزه او همچنین برای کار خود در این فیلم برنده جایزه دیگری با نام Gotham Award nomination نیز شده است. او وظیفه کارگردانی فیلم مستند The Carrier که در سال ۲۰۱۰ در فستیوال فیلم Tribeca به نمایش درآمده است را انجام داده که این مستند داستان مادر بارداری مبتلا به ویروس HIV در آفریقا را روایت می‌کند که او تلاش می‌کند بچه‌اش را برای جلوگیری از به دنیا آمدن با ویروس HIV محافظت کند.

داگ رایت در کارنامه خود نویسندگی نمایش‌نامه بیش از ده تئاتر را بر عهده داشته است که مهم‌ترین آن‌ها I Am My Own Wife نام دارد که در تئاتر برادوی (اغلب آن را به‌طور خلاصه برادوی نیز می‌خوانند، به اجراهای نمایشی‌ای گفته می‌شود که در منطقه تئاتری خیابان برادوی، در منهتنِ نیویورک، در یکی از ۴۰ سالن تئاتر حرفه‌ای با ۵۰۰ صندلی یا بیشتر از آن اجرا می‌شود) به نمایش درآمده است. او همچنین برای نوشتن نمایشنامه این تئاتر برنده جایزه Pulitzer Prize و جایزه Tony Award در سال ۲۰۰۴ نیز شده است. از دیگر نمایشنامه‌های تئاتر برادوی او می‌توان نمایشنامه‌های War Paint ،Grey Gardens ،Hands on a Hardbody و The Little Mermaid را نام برد. او همچنین نمایشنامه خود را در فیلم Quills در سال ۲۰۰۰ اقتباس کرده است و آن را در این فیلم به کار برده است که کار کارگردانی این فیلم فیلیپ کافمن (Philip Kaufman) انجام داده است و این فیلم نامزد دریافت سه جایزه اسکار نیز شده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.