تریلر فیلم Wild Mountain Thyme منتشر شد

11 November 2020 - 17:30

دختر، پسری را که در مزرعه کناری است دوست دارد ولی به او دست پیدا نمی‌کند. حالا دختر بزرگ شده است و مرد بالغی که در مزرعه کناریست را دوست دارد و او هنوز بی‌خبر است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

تریلر فیلم Wild Mountain Thyme که جدیدا منتشر شده در میان ۴۰ طیف رنگ سبز قرار دارد و داستان رزماری مولدون، با بازی امیلی بلانت (Emily Blunt)، را دنبال می‌کند که عشق یک طرفه او به پسری که در همسایگی اوست دیوانه‌کننده می‌باشد. قلب او برای به دست آوردن پسر دلبسته است، ولی آنتونی، با بازی جیمی درنان (Jamie Dornan)، یک نفرین خانوادگی را به ارث برده است و نسبت به تحسین‌کنندگان خود بی‌توجه است. اما زمانی که پدرش، با بازی کریستوفر واکن (Christopher Walken)، قصد می‌کند مزرعه خانوادگی را به برادرزاده خود، با بازی جان هم (Jon Hamm)، در نیویورک بفروشد، آنتونی تکانی جدی می‌خورد و به دنبال رویا‌هایش می‌رود.

جان تنی (Jon Tenney)، دیربلا ملوی (Dearbhla Molloy)، دنیل رایان (Danielle Ryan) و لیدیا مک گنیس (Lydia McGuinness) در این فیلم به نویسندگی جان پاتریک شنلی (John Patrick Shanley)، برنده جایزه آکادمی Moonstruck، که فیلم‌نامه را از Outside Mullingar اقتباس کرده، بازی می‌کنند. او همچنین برای اولین بار از سال ۲۰۰۸ که در آن فیلم Doubt را کارگردانی کرد و برای آن نامزد اسکار فیلم‌نامه اقتباسی شد، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

زمانی که در سال گذشته این فیلم در Cannes فروخته می‌شد، لسلی اردنگ (Leslie Urdang) و الکس ویچل (Alex Witchel) گفتند:

زبان، شوخ طبعی و قلب شنلی گنجینه‌هایی هستند که همیشه ما را متعجب، سرگرم و روشن می‌کنند، او با خلق چنین شخصیت‌های خاص و متفرقه‌ای در فیلم Wild Mountain Thyme، موفق می‌شود که جهان را بزرگتر و امیدوارتر و مطمئنا عاشقانه‌تر کند.

کمپانی Bleecker Street این فیلم را ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) در آمریکا و در صورت درخواست در سینما‌ها اکران می‌کند.

تریلر این فیلم مهیج را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.