صدرنشینان لیست دانلودهای غیرقانونی مشخص شدند

28 December 2016 - 21:00

در پایان هر سال میلادی، شاهد انتشار لیست‌های مختلف شامل بهترین، پر فروش‌ترین و پر بیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های مختلف هستیم. سال ۲۰۱۶ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما همزمان با اعلام موفقیت مالی عناوینی چون Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» یا ستایش سریال‌هایی مانند The People v. O.J. Simpson یا Stranger Things از طرف منتقدان، لیست دیگری نیز منتشر می‌شود که چندان باعث خرسندی دست اندرکاران این صنعت نمی‌شود: بیشترین دانلودهای غیرقانونی یک محصول. با سینماگیمفا همراه باشید.

هر ساله این موضوع تبدیل به معیاری عجیب برای محبوبیت سریال‌ها و شبکه‌های مختلف تلویزیونی شده‌است، اینکه عمق میزان محبوبیت سریال به میزان دانلودهای غیرقانونی آن از طرف برخی طرفداران بستگی دارد. در پنج سال گذشته، این افتخار به صورت انحصاری در اختیار درام افسانه‌ای شبکه HBO، «بازی تاج وتخت» قرار داشته‌است ولی Game of Thrones در این مسیر تنها نیست. چرا که سریال پرطرفدار The Walking Dead از شبکه AMC و غول تازه وارد دنیای تلویزیون Westworld نیز در این لیست حاضرند و به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم بیشترین دانلود غیرقانونی قرار دارند.

به گزارش TorrentFreak این حجم از دانلود غیر قانونی نشان‌دهنده محبوبیت زیاد این ژانرها در بین طرفدارن دنیای فیلم و سریال است. جایگاه اولی برای فصل ششم سریال بازی تاج و تخت، با توجه به کلیف‌هنگر ایجاد شده درباره سرنوشت جان اسنو زیاد دور از ذهن نیست، اما قرارگرفتن سریال جدید شبکه HBO نیز در این جایگاه چندان غافل‌گیر کننده نیست؛ چرا که فصل اول سریال Westworld در ژانر وسترن-علمی‌تخیلی به طوری مهندسی شده‌بود که به یکی از داغ‌ترین بحث‌های حال حاضر در اینترنت تبدیل شود. این عطش برای طرفداران که بتوانند در بحث‌های شکل‌گرفته در اینترنت شرکت کنند، شاید یکی از دلایل مهم برای این حجم از دانلود غیرقانونی باشد. و در نهایت در رده دوم سریال Walking Dead قرار دارد که با توجه به تبلیغات وسیع در مورد کاهش بینندگانش در این فصل، عجیب است که توانسته‌است بار دیگر در رتبه دوم این لیست قرار بگیرد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.