تاد ویلیامز سریالی درباره ناپلئون بناپارت خواهد ساخت

12 November 2020 - 14:30

کمپانی Timberman-Beverly به همراه کارگردان، تاد ویلیامز برروی سریالی درباره یکی از مسائلی که کمتر درباره آن کاوش شده، یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های تاریخ ناپلئون بناپارت‌ همکاری می‌کنند، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

بزرگ شدن بناپارت تا تبدیل شدن به امپراطور فرانسه احتمالا یکی از بزرگترین حماسه‌های تک نفری تاریخ انسان است، بجز اینکه او اصلا تنها نبوده است. این سریال داستان یک خانواده است، یک مادر و هشت بچه‌اش، بزرگ شدن در شرایط سخت تا تبدیل شدن به یکی از قوی‌ترین سلسله‌های جهان. زیبا، سرکش، باهوش، و رقابتی، اما در هنگام تهدید مانند یک گله گرگ متحد. در این خانواده، خون از همه چیز مهم‌تر است.

سریال روی ناپلئون از زمان بچگی تمرکز دارد، عضوی از یک جامعه آشفته و مادری قدرتمند که به جاه‌طلبی‌اش یعنی سلطه بدون محدودیت از طریق فرزندانش رسید.

بناپارت از نوادگان خانواده‌های ناچیز توسکانی و خانواده‌های اشرافی جنوسی، در ارتش به سرعت ترفیع گرفت و در سن ۲۴ سالگی مقام ژنرال را گرفت و یکی از جوان‌ترین رهبرهای ارتشی تاریخ. او ادامه داد و امپراطوری بزرگی ساخت که تقریبا بر تمام قاره اروپا حکومت می‌کرد تا در سال ۱۸۱۵ این حکومت از هم پاشید.

زندگی ناپلئون موضوع چندین فیلم و مینی سریال بوده که شامل مینی سریال Napoléon 2002 می‌شود که در آن کریستین کلاویه نقش ناپلئون و آنوک امه نقش مادرش را بازی می‌کنند.

منبع : deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.