پوستر فصل دهم سریال American Horror Story منتشر شد

12 November 2020 - 14:03

رایان مورفی با یک پست اینستاگرامی رازآلود که در روز سه‌شنبه به اشتراک گذاشت به طرفداران سریال American Horror Story اشاره کرد که در فصل ۱۰ انتظار چه چیزی را داشته باشند، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

رایان مورفی یک عکس ترسناک از دهانی باز با دندان‌های تیز و یک قلم تتو که بررروی زبان آن “AHS10” نوشته شده است، پخش کرده است. در حالی که تصویر چیز زیادی از داستان فصل دهم سریال American Horror Story مشخص نمی‌کند، این پست اینستاگرام به ترسناک بودن این سریال اضافه می‌کند.

 

 

در ابتدا قرار بود که فیلمبرداری فصل دهم سریال در ماه اکتبر آغاز شود، اما به دلیل ویروس کرونا تولید سریال تا سال ۲۰۲۱ تاخیر خورد. با اعلام شدن تاریخ شروع دوباره تولید، مورفی یک عکس مانند پست سه شنبه ارسال کرد.

در ماه مه مورفی همینطور به موقعیت احتمالی فصل دهم اشاره کرد. در رسانه اجتماعی عکسی از ساحل خلوت یا دریاچه‌ای منتشر کرد و زیر آن نوشت “سرنخی از سریال American Horror Story” با ترکیب عکس دندان‌های تیز و محل دریایی بنظر می‌رسد که فصل دهم مانند Creature Of The Black Lagoon یا فیلم Jaws باشد.

در جدیدترین فصل American Horror Story ستاره فیلم تنها در خانه مکالی کالکین به همراه ایوان پیترز، سارا پالسون، کیتی بیتس، لزلی گروسمن، بیلی لورد، آدینا پورتر، لی‌لی ریب، آنجلیکا راس و فین ویتراک ایفای نقش می‌کنند.

منبع : DeadLine

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.