میلی بابی براون ستاره فیلم فانتزی Damsel نتفلیکس خواهد بود

12 November 2020 - 13:00

میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) که دو بار نامزد دریافت جایزه Primetime Emmy Award (جایزه امی برای برنامه‌های تلویزیونی سر شب) و برنده جایزه Ensemble SAG (جایزه انجمن بازیگران فیلم) شده است دوباره قرار است که با نتفلیکس و پس از موفقیت فیلم اخیر او در این شبکه با نام Enola Holmes، در ساخت فیلم فانتزی با نام Damsel همکاری کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

میلی بابی براون علاوه بر ایفای نقش در این فیلم وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز بر عهده خواهد داشت. وظیفه کارگردانی این فیلم قرار است که توسط فیلم‌ساز اسپانیایی نامزد دریافت جایزه اسکار با نام خوان کارلوس فرسنادیو (Juan Carlos Fresnadillo) که او کارگردانی فیلم ۲۸ Weeks Later را در کارنامه خود دارد انجام شود. فیلم‌نامه این فیلم را نیز دن مازو (Dan Mazeau) نوشته است که از کارهای قبلی او می‌توان نویسندگی فیلم‌نامه فیلم Wrath of the Titans با فروش جهانی ۳۰۲ میلیون دلاری و همچنین فیلم آینده کمپانی یونیورسال با نام Ninja Viking که اکنون در حال توسعه است را نام برد. جو روت (Joe Roth) و جف کیرشنباوم (Jeff Kirschenbaum) تولیدکنندگان این فیلم هستند. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز شامل میلی بابی براون از طرف کمپانی خود با نام PCM، دن مازو، زک روت (Zack Roth) و کریس کاستالدی (Chris Castaldi) می‌باشند.

در فیلم Damsel میلی بابی براون نقش شاهزاده‌ای با نام الودی را بازی می‌کند که او فکر می‌کند دارد با شاهزاده هنری ازدواج می‌کند در حالی که می‌فهمد او را می‌خواهند قربانی اژدهایی کنند.

کارلوس فرسنادیو برای کارگردانی فیلم لایو اکشن کوتاهی با نام Esposados در سال ۱۹۹۷ نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. علاوه بر کارگردانی فیلم ۲۸ Weeks Later او وظیفه کارگردانی فیلم دلهره‌آور ترسناک Intruders با بازی کلایو اوون (Clive Owen) را نیز بر عهده داشته است.

میلی بابی براون جهت بازی در سریال Stranger Things نتفلیکس دو بار نامزد دریافت جایزه امی برای عنوان بازیگر نقش مکمل زن در سریال درام شده است. او در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه Ensemble SAG شد و همچنین علاوه بر این او نامزد دریافت دو جایزه دیگر  Ensemble SAG و همچنین دو جایزه دیگر SAG نیز شده است.

او در فیلم Enola Holmes نتفلیکس که در ماه سپتامبر به نمایش درآمده بود نقش‌آفرینی کرده بود که کل زمانی که بینندگان نتفلیکس این فیلم را در هفته اول تماشا کرده‌اند بیش از ۱.۱۷ میلیارد دقیقه است. او همچنین در فیلم مورد انتظار کمپانی Warner Bros و Legendary با نام Godzilla vs. Kong که در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد و ادامه‌ای است بر فیلم Godzilla: King of the Monsters که سال پیش توانسته بود فروش جهانی ۳۶۸ میلیون دلاری را کسب کند نقش‌آفرینی کرده است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.