نتفلیکس سریال کمدی Emily In Paris را برای فصل دوم تمدید کرد

12 November 2020 - 12:30

لی‌لی کالینز (Lily Collins) بازیگر نقش اصلی سریال Emily In Paris قرار است که دوباره نقش خود را در فصل دوم این سریال بازی کند. این سریال توسط دارن استار (Darren Star) خلق شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال رمانتیک و کمدی در ابتدا قرار بود که در شبکه کمپانی پارامونت منتشر شود ولی بعداً و در فصل تابستان کمپانی نتفلیکس حق پخش این سریال را به دست آورد و آن‌ها این سریال را در ماه اکتبر در پلتفرم خود پخش کردند که پس از پخش آن این سریال به سرعت تبدیل به ۱۰ تا از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس شد.

نتفلیکس خبر تمدید شدن فصل دوم این سریال را در قالب نامه‌ای از رئیس ساختگی امیلی با نام سیلوی گرات به اطلاع رسانده است.

در سریال Emily In Paris، امیلی (با نقش‌آفرینی لی‌لی کالینز) یک مجری بازاریابی جاه‌طلب بیست سال و خورده‌ای از شیکاگو آمریکا است که به صورت غیرمنتظره‌ای کار رؤیایی به او از طرف کمپانی که او برایش کار می‌کند در شهر پاریس پیشنهاد شده است چرا که این کمپانی شرکت بازاریابی لوکس فرانسوی را خریداری کرده است و آن‌ها به او این وظیفه را داده‌اند که استراتژی شبکه‌های اجتماعی این شرکت را دوباره تعریف کند. زندگی جدید امیلی در پاریس پر است از ماجراهای جالب و چالش‌های تعجب‌آور، طوری که او با حقه‌بازی از همکاران کاری خود پیشی می‌گیرد، دوستان جدیدی را پیدا می‌کند و رابطه عاشقانه جدیدی را نیز هدایت می‌کند.

اشلی پارک (Ashley Park) نیز به همراه لی‌لی کالینز جزو یکی دیگر از بازیگرهای نقش اصلی این سریال است. از دیگر بازیگران ثابت این سریال می‌توان فیلیپان لروآ-بولیو (Philippine Leroy Beaulieu)، لوکاس براوو (Lucas Bravo)، ساموئل آرنولد (Samuel Arnold)، کامیله رازات (Camille Razat)، برونو گوری (Bruno Gouery)، کیت والش (Kate Walsh)، ویلیام آبادی (William Abadie) و آرنو ویارد ریکر (Arnaud Viard recur) را نام برد.

این سریال با قسمت‌هایی نیم‌ساعته پخش شده است. کار نویسندگی فیلم‌نامه این سریال و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را دارن استار که در کارنامه خود خلق کردن سریال Younger را بر عهده داشته است انجام داده است. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل تونی هرناندز (Tony Hernandez) و لیلی برنز (Lilly Burns)‌ از کمپانی Jax Media به همراه اندرو فلمینگ (Andrew Fleming) می‌باشند. لی‌لی کالینز علاوه بر نقش‌آفرینی در این سریال وظیفه تولیدکنندگی آن را نیز انجام داده است. سریال Emily In Paris توسط کمپانی MTV Studios تولید شده است. فیلم‌برداری این سریال در مکانی در شهر پاریس فرانسه انجام شده است.

لی‌لی کالینز در مراسم PaleyFest فیلم‌برداری این سریال را در فرانسه به عنوان زندگی تقلیدی از هنر و پر از لحظه‌های فراتر توصیف کرده است که تجربه واقعی که او در شهرهای اروپایی داشته است مانند ماجراهایی است که کاراکتر او در این سریال تجربه می‌کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.