بازیگرهای جدیدی به سریال Peacemaker اضافه شدند

12 November 2020 - 13:30

پس از پیوستن دنیل بروکس (Danielle Brooks) به سریال Peacemaker اسپین‌آف فیلم The Suicide Squad، حالا سه بازیگر دیگر یعنی رابرت پاتریک (Robert Patrick)، جنیفر هالند (Jennifer Holland) و کریس کنراد (Chris Conrad) نیز به جمع بازیگران این سریال اضافه شده‌اند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رابرت پاتریک نقش مأمور اسمیت، کریس کنراد نقش پارتیزان/آدرین چیس و جنیفر هالند نقش مأمور NSA (آژانس امنیت ملی) با نام امیلیا هارکورت که برای سازمان A.R.G.U.S. (با نام گروه تحقیقاتی پیشرفته متحد کننده ابر انسان‌ها که نام سازمانی دولتی در دنیای کمیک‌های DC است) کار می‌کند و وظیفه زیرنظر گرفتن اعضای Suicide Squad را بر عهده دارد که در فیلم Suicide Squad نیز همین نقش را ایفا کرده است.

کاراکتر پارتیزان با نام آدرین چیس یک مبارز تن‌ به‌ تن، یک تیرانداز بااستعداد و درخشان و استاد کار کردن با طناب است. او قبل از این دادستان ناحیه‌ نیویورک بود که پس از اینکه همسر و بچه‌هایش توسط جنایتکاران کشته شدند عدالت را در دست خود گرفت و به عنوان شخصیت پارتیزان به دنبال برقراری عدالت رفت. همچنین بدن کاراکتر او این قابلیت را دارد که به سرعت بهبود یابد و زخم‌هایی جدی مانند زخم چاقو و تفنگ را به سرعت احیاء می‌کند. در سریال شبکه CW با نام Arrow، جاش سگارا (Josh Segarra) نقش این کاراکتر را بازی کرده است که نسخه متفاوتی از این کاراکتر نسب به کمیک‌ها بود.

رابرت پاتریک، جنیفر هالند و کریس کنراد به جمع بازیگران دیگر این سریال اضافه شده‌اند از جمله جان سینا (John Cena) که در نقش کاراکتر Peacemaker در این سریال حاضر خواهد شد که او این نقش را دوباره براساس کاراکتری که در فیلم Suicide Squad بازی کرده است ایفا خواهد کرد. علاوه بر این استیو آگی (Steve Agee) هم دوباره نقش جان اکانوموس را در این سریال بازی خواهد کرد که در فیلم Suicide Squad در همین نقش ظاهر شده است. کمپانی Warner Bros برنامه‌ریزی کرده است که فیلم Suicide Squad را در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها اکران کند.

سریال Peacemaker محصول استریمینگ HBO Max که جیمز گان کار نوشتن فیلم‌نامه آن را انجام داده است در ۸ قسمت پخش خواهد شد. جیمز گان و تولیدکننده فیلم The Suicide Squad با نام پیتر سفرن (Peter Safran) به عنوان تهیه‌کننده‌های اجرایی این سریال در ساخت آن نقش خواهند داشت و همچنین جان سینا نیز مشاور تهیه‌کننده اجرایی این سریال خواهد بود. این سریال توسط کمپانی Troll Court Entertainment جیمز گان و کمپانی the Safran Company و با همکاری کمپانی Warner Bros Television ساخته خواهد شد. برنامه‌ریزی شده است که فیلم‌برداری این سریال در اوایل سال بعد میلادی آغاز شود. سریال Peacemaker به بررسی داستان پیدایش کاراکتری که جان سینا نقشش را در فیلم Suicide Squad جیمز گان (James Gunn) بازی کرده است می پردازد، کسی که برای نگه داشتن آرامش و صلح حاضر است هر کاری را انجام دهد، حتی اگر مجبور شود چندین نفر را در این راه بکشد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.