سریال بدون ‌عنوان آرنولد شوارتزنگر به نتفلیکس سپرده شد

12 November 2020 - 19:00

طی یک رقابت شدید، سریال یک ساعته کمپانی Skydance TV با بازی و تهیه‌کنندگی آرنولد شوارتزنگر (Arnold Schwarzenegger) به شبکه نتفلیکس رسید. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

با اتمام کارهای قرداد سریال، اعلام شد که مونیکا باربارو (Monica Barbaro)، بازیگر فیلم Top Gun: Maverick، یکی از بازیگران این سریال است.

این مجموعه که توسط نیک سانتورا (Nick Santora) ساخته شده است، اولین و مهم‌‌ترین بازی شوارتزنگر در تلویزیون می‌باشد و گفته می‌شود که یک ماجراجویی جاسوسی جهانی است که یک پدر، با بازی شوارتزنگر و یک دختر، با بازی باربارو، در مرکز آن قرار دارند.

سانتورا تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال بی‌نام را به عنوان بخشی از قرارداد کلی او با کمپانی Skydance Television، بر عهده دارد. او همچنین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و مجری پروژه سریال Jack Reacher از همین استودیو و کمپانی آمازون که بزودی منتشر می‌شود، فعالیت دارد.

شوارتزنگر تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را در کنار دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گلدبرگ (Dana Goldberg) و بیل باست (Bill Bost) از کمپانی Skydance و کارولین هریس (Carolyn Harris) نظارت بر پروژه را برای کمپانی مذکور بر عهده دارند.

این پروژه در استودیو Skydance TV ساخته شده و این استودیوی مستقل، قبل از انتقال به بازار، دو امتیاز ساخت سریال را بدست آورده است.

این سریال رابطه میان Skydance TV و Netflix را گسترش می‌دهد، رابطه‌ای که می‌توان از مصداق‌های آن به کمدی طولانی Grace and Frankie و همچنین سریال عملی-تخیلی Altered Carbon اشاره کرد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.