مراحل فیلم‌برداری سریال Ms. Marvel آغاز شد

13 November 2020 - 12:00

طبق گزارش‌ها وب‌سایت Discussing Film خبر داده است که فیلم‌برداری سریال مورد انتظار Ms. Marvel شبکه دیزنی پلاس که جزئی از دنیای سینمایی مارول است در شهر آتلانتا ایالت جورجیا آمریکا آغاز شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

همچنین تائید شده است که نقش کامالا خان/خانم مارول را ایمان ولانی (Iman Vellani) ایفا خواهد کرد. علاوه بر این کارمن کابانا (Carmen Cabana) که کار فیلم‌برداری سریال Narcos شبکه نتفلیکس و سریال High Fidelity شبکه Hulu را در کارنامه خود دارد به عنوان فیلم‌بردار رسمی این سریال انتخاب شده است.

خبر ساخت سریال Ms. Marvel ابتدا در مراسم D23 دیزنی که سال پیش برگزار شده بود به صورت رسمی اعلام شد. نویسنده اهل انگلستان با نام بیشا کی علی (Bisha K. Ali) که در کارنامه خود نویسندگی فیلم Four Weddings and a Funeral را برعهده داشته است وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این سریال را بر عهده دارد. علاوه بر این رئیس استودیوهای مارول با نام کوین فایگی (Kevin Feige) تائید کرد که قهرمان این سریال به همراه قهرمان سریال‌های Moon Knight و She-Hulk در نهایت در فیلم‌های سینمایی آینده مارول نیز ظاهر خواهند شد.

کارگردان‌های این سریال شامل عادل ال اربی (Adil El Arbi) و بلال فلاح (Bilall Fallah)، شرمین عبید چنائی (Sharmeen Obaid-Chinoy) و میرا منون (Meera Menon) می‌باشند. عادل ال اربی و بلال فلاح در کارنامه خود کارگردانی قسمت سوم فرنچایز بسیار موفق Bad Boys با نام Bad Boys for Life و با نقش‌آفرینی ویل اسمیت (Will Smith) و مارتین لارنس (Martin Lawrence) را بر عهده داشته‌اند که قسمت سوم این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین و بهترین فیلم نقد شده این فرنچایز شده است.

شرمین عبید چنائی مستندساز بنده جایزه اسکاری است که بیشتر به خاطر کار خود بر روی مستندهای A Girl in the River: The Price of Forgiveness و Saving Face شناخته شده است در حالی که میرا منون برای کار خود در ساخت سریال‌های For All Mankind اپل، سریال You و The Punisher نتفلیکس شناخته شده است.

با اینکه لقب Ms. Marvel دهه‌ هاست که وجود دارد ولی در ابتدا این لقب از آن ابرقهرمانی با نام کارول دنورز بوده است ولی بعدها کاراکتر کامالا خان این لقب را از آن خود کرده است. کامالا خان کاراکتری پاکستانی-آمریکایی است که در سال ۲۰۱۴ و به علت رها شدن مه و غباری که غیر انسان‌ها (با نام انگلیسی Inhumans گروهی از ابرقهرمان‌ها هستند که در دنیای کمیک‌های مارول معرفی شده‌اند) آزاد کرده‌اند به او قابلیت‌های تغییر شکل داده شده است. علاوه بر اینکه او قادر است اندام بدنش را در طول و عرضی بسیار زیاد امتداد دهد بلکه او همچنین می‌تواند که آن‌ها را نیز به اندازه‌ای بسیار کوچیک منقبض کند. کامالا خان الگوی خود را کارول دنورز قرار داده است که کارول دنورز نیز در زمانی نقش او را به عنوان کاراکتر کاپیتان مارول ارتقا داده است و پس از این او تصمیم گرفت که لقب قدیمی خود با نام Ms. Marvel را با دیگر بر روی خود بگذارد و با جرم و جنایت مبارزه کند.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.