تصویری جدید از اسکارلت جوهانسون در فیلم Ghost In The Shell منتشر شد

29 December 2016 - 11:30

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) را قبلا در نقش هوش مصنوعی فوق پیشرفته در فیلم Her «او» دیدیم که درون تلفن همراه هوشمند زندگی می‌کند ولی در فیلم لایو اکشن Ghost In The Shell «شبح درون پوشته»، او نقش سربازی را دارد که روحش درون یک جسم سایبورگ قرار داده شده‌است. او در مصاحبه اخیر خود با مجله امپار، در مورد کاراکتر خود گفت: «من شخصیتی بدون جسم بودم که حال درون یک پیکر سنتزی گنجانده شده‌ام. در نهایت موفق شدم ذهن و جسم را بصورت همزمان در یک فیلم بازی کنم». با سینماگیمفا همراه باشید.

ghost-in-the-shell_watermarked

در تصویر جدید منتشر شده، او در حال انجام ماموریتی مربوط به آینده است. در این فیلم، جوهانسون نقش Major را بازی می‌کند، رئیس بخش مرموز مبارزه با تروریسم سایبری تحت عنوان Section 9 که در این تصویر طبق گفته جوهانسون، او در حال انجام ماموریتی برای جلوگیری از جُرمی است که مربوط به آینده است.

«این تجربه‌ای است که نه تنها هیجان انگیز و پر تلاطم است، بلکه درگیر کننده و فکری نیز هست»، جوهانسون افزود «این فیلم، نسخه مزخرف هالیوودی نیست». Ghost In The Shell توسط روپرت سندرز (Rupert Sanders) کارگردانی شده‌است و قرار است در تاریخ ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ راهی سینماها شود.

منبع: EmpireOnline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.