زمان آغاز فیلمبرداری سریال Moon Knight مشخص شد

13 November 2020 - 12:30

بر اساس گزارش وب‌سایت Discussing Film، مارول قصد دارد که مراحل ساخت سریال Moon Knight شبکه دیزنی پلاس را در اوایل سال ۲۰۲۱ در بوداپست، درست زمانی که ستاره این فیلم و بازیگر نقش Moon Knight، اسکار آیزاک (Oscar Isaac) کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود در سریال کوتاه شبکه HBO با نام Scenes from a Marriage به پایان برساند شروع کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تمام قسمت‌های این سریال توسط فیلم‌ساز مصری با نام محمد دیاب (Mohamed Diab) کارگردانی خواهد شد و همچنین گرگوری میدلتون (Gregory Middleton) که کار فیلم‌برداری فیلم Final Girl، سریال Watchmen و Game of Thrones شبکه HBO را در کارنامه خود دارد وظیفه فیلم‌برداری این سریال را بر عهده خواهد داشت و علاوه بر او استفانیا سلا (Stefania Cella) طراح تولید این سریال خواهد بود.

فیلم‌نامه سریال Moon Knight توسط نویسنده سریال The Umbrella Academy جرمی اسلاتر (Jeremy Slater) نوشته و توسعه داده شده است. خبر ساخت آن به صورت رسمی توسط مدیر ارشد بازرگانی کمپانی مارول با نام کوین فایگی (Kevin Feige) سال پیش همراه با خبر ساخت دو سریال دیگر با نام‌های Ms. Marvel و She-Hulk معرفی شد. انتظار می‌رود که قهرمان این سریال در آینده در فیلم‌های سینمایی مارول نیز ظاهر شود.

کاراکتر Moon Knight در سال ۱۹۷۵ توسط داگ مونچ (Doug Moench) و دون پرلین (Don Perlin) در شماره ۳۲ از سری کمیک‌های Werewolf by Night خلق شده است. Moon Knight خود دیگری از مردی با نام مارک اسپکتور، پسر یک حاخام (اصطلاحی در یهودیت بوده و به معنای حکیم و عنوانی است مربوط به پیشوای مذهبی و کسی که استاد تورات است) یهودی-آمریکایی است که پس از بزرگ شدندش تبدیل به بوکسوری سنگین وزن و سرانجام به نیروی تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا می‌پیوندد.

اسپکتور، سرباز مزدوری است که دارای چندین خود دیگر از جمله کابی جیک لاکلی و میلیونری با نام استیون گرانت است تا بتواند در مقابل دنیای جرم و جنایت زیرین بهتر مبارزه کند ولی بعداً او تبدیل به مجرایی برای خدای ماه مصری با نام خونس (در دین مصر باستان به عنوان خدای ماه یاد شده است. خدایی که در برابر تاریکی‌ها در کنار فرعون می‌جنگد) پس از اینکه در طی مأموریتی در حال مرگ در مصر رها می‌شود شده است. او اخیراً مشاوری است که لباسی تماماً سفید پوشیده و همه او را با نام آقای نایت می‌شناسند.

سرویس استریمی دیزنی پلاس مکان مخصوصی جهت به نمایش درآمدن اینترنتی جدیدترین فیلم‌های لایو اکشن و سریال‌های انیمیشنی و فیلم‌های دیگر از کمپانی‌های دیزنی، پیکسار، جنگ ستارگان، مارول و فاکس است. در این سرویس تبلیغاتی وجود ندارد و تنها درآمد آن‌ها از طریق هزینه اشتراک ماهیانه‌ای که از کاربران آن دریافت شده تأمین می‌شود. این سرویس در کنسول‌های بازی، تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های استریمی متصل به اینترنت در دسترس است.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.