پخش سریال WandaVision از ماه ژانویه آغاز خواهد شد

13 November 2020 - 13:30

بعد از ماه‌ها حدس و گمانه زنی درباره تاریخ پخش در اواخر سال ۲۰۲۰، دیزنی پلاس بالاخره تاریخ پخش اولین سریال از دنیای سینمای مارول WandaVision را ۱۵ ژانویه اعلام کرد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

سریال WandaVision که در حال و هوای دهه ۱۹۵۰ میلادی جریان دارد داستان کاراکترهای ابرقهرمان الیزابت اولسن و پال بتانی، Scarlet Witch و Vision را دنبال می‌کند. این سریال استایل کمدی و دنیای سینمایی مارول را باهم تلفیق می‌کند که در آن واندا ماکسیمف و ویژن — دو ابرقهرمان که در زندگی ایده‌آل حومه شهری‌شان زندگی می‌کنند — شک می‌کنند که همه چیز آن طور که بنظر می‌آید نمی‌باشد.

همینطور از طریق عکس‌های پخش شده از صحنه سریال تایید شده که در آن شاهد سازمان .S.W.O.R.D زیرمجموعه .S.H.I.E.L.D هم خواهیم بود، که هدف آن برطرف کردن تهدیدهای بیگانه که امنیت دنیا را به خطر می‌اندازند است. گرچه هنوز مشخص نیست که اعضای برجسته .S.W.O.R.D مانند رهبر سازمان ابیگیل برند در سریال حضور دارند یا نه اما این اولین دارایی مارول است که پس از ادغام فاکس/دیزنی به دنیای سینمایی مارول راه یافته است.

در این سریال همینطور شاهد بازگشت کت دنینگز به دنیای سینمایی مارول در نقش دارسی لوییس که آخرین بار در فیلم Thor: The Dark World به همراه راندال پارک بعنوان مامور اف بی آی جیمی وو از فیلم Ant-Man and the Wasp خواهیم بود. همینطور شامل تازه واردها به دنیای سینمایی مارول کاترین هان و تیونا پاریس در نقش ورژن بزرگ شده مونیکا رمبو، شخصیتی که اولین بار سال پیش در فیلم Captain Marvel ظاهر شد، خواهد بود.

جک شفر تهیه‌کنندگی و نویسندگی سریال را به عهده دارد و همینطور شو رانر سریال می‌باشد. مت شکمن کارگردانی سریال را بر عهده دارد که در تاریخ ۱۵ ژانویه پخش خواهد شد.

منبع : ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.