متیو پری: فیلم‌برداری ویژه برنامه Friends از اوایل ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد

13 November 2020 - 16:30

ستاره‌ی مجموعه‌ی Friends، متیو پری (Matthew Perry) خبر جدیدی را در مورد زمان ویژه برنامه این سریال از شبکه‌ی HBO Max که طرفداران برای مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند، منتشر کرد. این بازیگر روز پنج‌شنبه طی توییتی اعلام کرد که او و دیگر دوستان ستاره‌اش در Friends از اوایل سال بعد کار بر روی این ویژه برنامه را ادامه خواهند داد. پیش‌تر فیلم‌برداری این پروژه در ماه اوت به دلیل کووید-۱۹ متوقف و به زمان دیگری موکول شده بود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

برای این ویژه برنامه‌ی بدون عنوان و فیلم‌نامه که از HBO Max پخش خواهد شد، پری، جنیفر انیستون (Jennifer Aniston)، کورتنی کاکس (Courteney Cox)، لیزا کودرو (Lisa Kudrow)، دیوید شویمر (David Schwimmer) و مت لبلانک (Matt LeBlanc) به استودیو اصلی مجموعه‌ی کمدی مذکور یعنی استودیو ۲۴ واقع در بربنک کالیفرنیا که متعلق به کمپانی Warner Bros است، بازخواهند گشت. بن وینستون (Ben Winston) کارگردان این ویژه برنامه خواهد بود و کوین برایت (Kevin Bright)، مارتا کافمن (Marta Kauffman) و دیوید کرین (David Crane) در کنار بازیگران ذکر شده، تهیه‌کنندگان آن خواهند بود.

پری گفت:

طی برنامه‌ریزی دوباره‌ای، ویژه برنامه Friends برای آغاز ماه مارس در نظر گرفته‌شده است. انگار سال پرکاری را در پیش داریم و این چیزی است که من دوست دارم.

درحالی‌که کار بر روی «دوستان» برای بازگشتی تمام‌عیار همچنان در حال انجام است، طرفداران این سیتکام حدس‌هایی درباره اینکه این برنامه چگونه خواهد بود، با توجه به هفتاد و دومین مراسم سالانه‌ی امی که در ماه سپتامبر برگذار شد، زده‌اند. طی این مراسم که برای اولین بار در تاریخ به‌صورت مجازی برگذار شد، انیستون، کاکس و کودرو در کنار یکدیگر به‌عنوان هم‌اتاقی ظاهر شدند. طی این تماس تصویری آن‌ها به جیمی کیمل (Jimmy Kimmel) که میزبان مراسم بود به شوخی گفتند که از سال ۱۹۹۴ هم‌اتاقی یکدیگر هستند و سپس جیسون بیتمن (Jason Bateman) به جمعشان درجایی که آن‌ها در آن حضور داشتند، اضافه شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.