حضور کریس پرت در فیلم Thor 4 تایید شد

14 November 2020 - 09:00

کراس‌اوور Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» با Thor: Love and Thunder «ثور: عشق و تندر» تایید شد، چون کریس پرت (Chris Pratt) نقش پیتر کوئیل ملقب به استارلرد را در این فیلم بازی خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

برخی از لحظات جذاب فیلم‌های Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» و Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» پیرامون تعامل ثور و نگهبانان کهکشان بود. این تیم کیهانی پس از اینکه ثانوس ناوگان آزگاردی را از بین برد، خدای صاعقه با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth) را پیدا کرد، و کل‌کل‌های بین ثور و استارلرد از نکات برجسته آن دو فیلم بودند. ثور در فیلم Infinity War با راکت راکون و گروت متحد شد، اما در پایان Endgame با همراهی این تیم در مقابل ثانوس ایستادگی کرد.

پس از آن پایان، طرفداران امیدوار بودند که ثور و نگهبانان دوباره در دنیای سینمایی مارول با یکدیگر تعامل داشته باشند. وین دیزل (Vin Diesel) قبلا لو داده بود که برخی از بازیگران این فرنچایز در فیلم Thor 4 حضور دارند. مارول آن زمان این موضوع را تایید نکرد، اما این سوال به وجود آمد که کدام عضو گروه نگهبانان در این فیلم حضور خواهد داشت. در حالی که انتظار می‌رفت شاهد حضور راکت و گروت در این فیلم باشیم، حالا حضور استارلرد در Thor 4 قطعی شده است.

هنوز مشخص نیست نقش استارلرد در داستان این فیلم چقدر خواهد بود، اما وقتی فیلمبرداری Thor 4 در اوایل سال ۲۰۲۱ در استرالیا شروع شود، پرت به تیم تولید این فیلم ابرقهرمانی خواهد پیوست.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.