پوستر فیلم Chaos Walking با بازی تام هالند منتشر شد

14 November 2020 - 13:00

اولین پوستر از فیلم Chaos Walking با نقش‌آفرینی تام هالند (Tom Holland) و دیزی ریدلی (Daisy Ridley) منتشر شد. در سال ۲۰۱۶ کمپانی Lionsgate شروع به انتخاب بازیگرهای این فیلم کرد و آن‌ها موفق شدند دو بازیگر نوظهور با نام‌های تام هالند و دیزی ریدلی را برای ایفای نقش در این فیلم استخدام کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Chaos Walking اقتباسی است که بر اساس رمان نوشته شده توسط پاتریک نس (Patrick Ness) با نام The Knife of Never Letting Go ساخت شده است. دیزی ریدلی یک سال پس از اینکه فیلم Star Wars: The Force Awakens رکوردهای باکس آفیس را جا به ‌جا کرده بود به این پروژه اضافه شد و تام هالند نیز چند ماه پس از به نمایش درآمدن یکی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول با نام Captain America: Civil War که او در این فیلم نقش مرد عنکبوتی را بازی کرده بود، به عنوان نقش اصلی برای بازی در این فیلم انتخاب شد.

فیلم Chaos Walking توسط داگ لیمان (Doug Liman) کارگردانی شده است. این فیلم پتانسیل اینکه تبدیل به فرنچایزی شود را در خود دارد و قرار بود که این فیلم در سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران شود. با این حال کمپانی Lionsgate از محصول پایانی که این فیلم پس از تولید از آب درآمده بود راضی نبود و حتی آن‌ها این نسخه از این فیلم را غیرقابل پخش توصیف کرده بودند. دستور فیلم‌برداری دوباره بعضی از صحنه‌های این فیلم از طرف کمپانی Lionsgate داده شد و اکران آن نیز تا مدت نامعلومی تأخیر خورد. اکنون این فیلم قرار است که در ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی ماه ۱۳۹۹) پخش شود و به نظر می‌رسد که کمپانی Lionsgate روند تبلیغاتی این فیلم را آغاز کرده است.

اولین پوستر از این فیلم را وب‌سایت Digital Spy به نمایش گذاشته است که این پوستر تصویر جدیدی از کاراکترهای تام هالند و دیزی ریدلی را در این فیلم نشان می‌دهد. این پوستر چند جنبه از طرح داستانی این فیلم را نیز مشخص کرده است از جمله سیاره‌ای که اتفاقات این فیلم در آن جریان دارد و همچنین عنصر این فیلم با نام نویز (the Noise). مورد دوم حتی در نوشته‌ای با عنوان (هیچ‌کس از نویز رها نخواهد شد) در پوستر این فیلم نیز دیده می‌شود. مورد جالب این است که هیچ تاریخ اکرانی در این پوستر نوشته نشده است که می‌توان از این مورد این‌طور برداشت کرد که شاید این فیلم در تاریخ ژانویه ۲۰۲۱ به نمایش درنیاید.

این پوستر را می توانید در زیر مشاهده کنید:

با اینکه این فقط پوستری از این فیلم است ولی این تصویر اطلاعاتی از طرح داستانی این فیلم و فضایی که اتفاقات آن در آن جریان دارد را برای کسانی که با رمان نوشته شده داگ لیمان آشنا نیستند آشکار می‌کند. داستان این فیلم در جهانی جدید و سیاره‌ای بیگانه که توسط انسان‌ها مستعمره شده است جریان دارد که می‌تواند حضور سیاره‌هایی که در پوستر این فیلم نمایش داده شده است را توضیح دهد. در عین حال به نظر می‌رسد که طول موج نارنجی رنگی که از سر کاراکتر تام هالند می‌گذرد نحوه به نمایش گذاشتن این فیلم از عنصر نویز در داستان آن است.

اکنون که اولین پوستر این فیلم منتشر شده است ممکن است که زمان کوتاهی پس از آن تریلری از این فیلم مورد انتظار نیز پخش شود. طرفداران این فیلم مدت بسیار زیادی است که منتظر هستند اطلاعات جدیدی از آن منتشر شود و با منتشر شدن پوستر این فیلم مطمئناً علاقه آن‌ها به این فیلم بیشتر خواهد شد. به غیر از این پوستر تنها یک عکس از این فیلم منتشر شده بود و زمانی که این عکس منتشر شده بود متعلق به سه سال قبل است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این فیلم ارزش این همه منتظر ماندن را دارد یا خیر ولی قطعاً علاقه بسیار زیادی به دیدن دو بازیگر تام هالند و دیزی ریدلی در کنار یکدیگر در این فیلم وجود خواهد داشت. اکنون طرفداران منتظر این هستند که تریلری از این فیلم منتشر شود و همچنین امیدوار هستند که دوباره تاریخ انتشار این فیلم تأخیر نخورد.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.