جزئیاتی جدید در مورد فیلم The Mummy منتشر شد + عکس جدید

29 December 2016 - 13:00

در کنار تمام استودیوهای بزرگ هالیوود، یونیورسال نیز در حال ساخت دنیای سینماتیک خود است، ولی این دنیا مملو از ابرقهرمانان یا شخصیت‌های جنگ ستارگان یا خودروهای تبدیل شونده به ربات نیست. در عوض این استودیو در حال گردآوری تمام فیلم‌های کلاسیک هیولا محور است که این موضوع با اکران فیلم The Mummy «مومیایی» در سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود: ریبوتی از سری فیلم‌های «مومیایی» با بازی تام کروز (Tom Cruise) در نقش انسانی معمولی که در مسیر شاهزاده آمانت (Princess Ahmanet) قرار می‌گیرد، پرنسسی باستانی که با قدرت‌های فراطبیعی و خشم بسیار پا به جهان می‌گذارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

اما پرنسس آمانت تنها کاراکتر شروری نیست که کروز در مسیر او قرار خواهد گرفت، چرا که فیلم، نسخه جدیدی از شخصیت دکتر جکیل با بازی راسل کرو (Russell Crowe) را نیز معرفی خواهد کرد. تریلر منتشر شده برای فیلم، جکیل را در دنیای حال حاضر به نمایش گذاشت، ولی تصویری از دیگر شخصیتش یا همان Mr. Hyde نشان نداد. اما در گفتگوی اخیر کارگردان فیلم، آلکس کورتزمن (Alex Kurtzman) با EW، به این موضوع اشاره شد که در فیلم به ریشه شخصیت‌های آمانت و جکیل پرداخته خواهد شد و کلیشه همیشگی فیلم‌های تام کروز را شاهد نخواهیم بود:

mummy-2017-tom-cruise-russell-crowe

داستانی اوریجینال در دو جبهه آمانت و جکیل به پیش خواهد رفت. بیش از این نمی‌توانم چیزی را بگویم به جز اینکه: یکی از موضوعاتی که همیشه در فیلم‌های تام کروز در این ۳۰ سال دیده‌ایم این است که او در نهایت همه را نجات می‌دهد. هر وقت در حال تماشای فیلم‌های تام کروز هستید، به این موضوع اطمینان دارید که او راهی را خواهد یافت تا مشکل را حل کند. با این وجود، در قالب فیلم‌های هیولا محور، این موضوع در مقایسه با دیگر فیلم‌ها کمی چالش برانگیزتر است، چرا که در این نوع فیلم‌ها غالبا کاراکترها هیچ کنترلی بر اوضاع ندارند و نمی‌دانند که چگونه بر مشکلات غلبه کنند. اولین چیزی که به تام گفتم این بود که ما در همان ابتدا باید این تصویر را از ذهن مخاطب خارج کنیم که تو در نهایت همه را نجات خواهی داد.

فیلم The Mummy در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.