فیلم‌برداری سریال Halo شبکه شوتایم دوباره از سر گرفته شد

14 November 2020 - 12:30

شبکه شوتایم به صورت رسمی اعلام کرده است که فیلم‌برداری سریال لایو اکشن آینده آن‌ها که اقتباسی از سری بازی‌های ویدئویی محبوب Halo است بالاخره پس از سپری شدن هشت ماه که مراحل تولید این سریال به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی روند ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها متوقف شده بود دوباره از سر گرفته شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اطلاعیه به همراه عکس جدیدی از سر صحنه این سریال منتشر شده است که شامل بازیگر نقش اصلی این سریال با نام پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) است که قسمتی از کلاه‌خود نمادین مستر چیف را پوشیده است. این عکس را در زیر می توانید مشاهده کنید:

اقتباسی که شبکه شوتایم از این بازی Halo در قالب این سریال انجام خواهد داد در جهانی جریان خواهد داشت که اولین بار در سال ۲۰۰۱ به وجود آمده است و این سریال جنگ عظیمی که در قرن ۲۶ بین انسان‌ها و نژاد بیگانه‌ای با نام کاوننت که خطری برای نژاد انسان‌ها محسوب می‌شود را به نمایش خواهد گذاشت.

پابلو شرایبر بازیگری که در کارنامه خود بازی در فیلم ۱۳ Hours و سریال‌های American Gods و Orange Is the New Black را بر عهده داشته است نقش مستر چیف، یک ابر سرباز اسپارتان نمادین و آخرین امید انسان‌ها برای مقابله با نژاد بیگانه‌ای با نام کاوننت را ایفا خواهد کرد. بازیگران دیگری که در این سریال به او اضافه خواهند شد شامل ناتاشا‌مک الهن (Natasha McElhone) بازیگر سریال Californication در دو نقش کورتانا و دکتر کاترین هالسی، بوکیم وودبین (Bokeem Woodbine) بازیگر فیلم Overlord در نقش Soren-066، یرین ها (Yerin Ha) در نقش کوان آه، شبانه اعظمی (Shabana Azmi) بازیگر فیلم Fire در نقش فرمانده مارگارت پارانگوسکی، بنتلی کالو (Bentley Kalu) بازیگر فیلم Avengers: Age of Ultron در نقش اسپارتانی با نام Vannak-134، ناتاشا کالزاک (Natasha Culzac) بازیگر سریال The Witcher در نقش اسپارتان دیگری با نام Riz-028، کیت کندی (Kate Kennedy) بازیگر سریال Catastrophe در نقش اسپارتان Kai-125 می‌باشند.

اتو باترست (Otto Bathurst) که در کارنامه خود وظیفه کارگردانی سریال‌هایی مانند Robin Hood، Peaky Blinders و Black Mirror را بر عهده داشته است کار کارگردانی این اقتباس شبکه شوتایم از سری بازی‌های Halo را بر عهده خواهد داشت. این سریال که بر اساس فرنچایز برنده جایزه و رکوردشکن کنسول اکس باکس است در قالب ده قسمت ساخته خواهد شد. کار نویسندگی فیلم‌نامه ده قسمت این سریال را کایل کیلن (Kyle Killen) انجام داده است و همچنین او علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این سریال یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی آن و مدیر این سریال نیز است. پابلو شرایبر قرار است که نقش کارکاتر مستر چیف را در این سریال ایفا کند.

این سریال توسط شبکه شوتایم و با همکاری کمپانی مایکروسافت و استودیو بازی‌سازی ۳۴۳ Industries که متعلق به این کمپانی است و به همراه کمپانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) با نام Amblin Television ساخته خواهد شد. تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال شامل اسکات پنینگتون (Scott Pennington)،‌ کایل کیلن و ویات (Wyatt) به همراه جاستین فالوی (Justin Falvey) و داریل فرانک (Darryl Frank) از کمپانی Amblin Television می‌باشند. این سریال توسط کمپانی CBS Studios International به صورت جهانی پخش خواهد شد.

Halo بازی بوده است که تفکر مردم در رابطه با بازی‌های ویدئویی را دوباره تعریف کرده است و تبدیل به پدیده‌ای جهانی شده است. این فرنچایز بیش از ۷۷ میلیون واحد بازی را در سراسر جهان فروخته است و مجموع فروشی که تا به حال این فرنچایز داشته است از رقم ۵ میلیارد دلار عبور کرده است.

برنامه‌ریزی شده است که این سریال در بازه زمانی یک چهارم ابتدایی سال ۲۰۲۱ پخش شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.