زازی بیتز در فیلم Bullet Train به برد پیت پیوست

14 November 2020 - 12:00

ستاره آتلانتایی زازی بیتز (Zazie Beetz) به لیست بازیگران فیلم اکشن و دلهره‌آور سونی با نام Bullet Train و با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون برد پیت (Brad Pitt)، جوئی کینگ (Joey King)، آرون تایلر-جانسون (Aaron Taylor Johnson)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry) و اندرو کوجی (Andrew Koji) اضافه شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کارگردان فیلم Hobbs & Shaw دیوید لیچ (David Leitch) علاوه بر نظارت بر نوشتن فیلم‌نامه این فیلم که فیلم‌نامه آن را زک اولکویچ (Zak Olkewicz) نوشته است، وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

داستان این فیلم بر اساس رمان ژاپنی با نام Maria Beetle ساخته خواهد شد که این رمان توسط نویسنده‌ پرفروشی با نام کوتارو ایساکا (Kotaro Isaka) نوشته شده است. ریوسوکه ساگوسا (Ryosuke Saegusa) و یوما ترادا (Yuma Terada) از کمپانی CTB Inc که نماینده کوتارو ایساکا و این IP هستند جزو تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهند بود.

کلی مک‌کورمیک (Kelly McCormick) به همراه آنتوان فوکوا (Antoine Fuqua) از طریق کمپانی ۸۷North وظیفه تولید این فیلم را بر عهده خواهد داشت. کت سامیک (Kat Samick) نیز جزو یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم خواهد بود و بریتنی موریسی (Brittany Morrissey) از طرف سونی پیکچرز بر تولید این فیلم نظارت خواهد داشت.

طرح و داستان کلی این فیلم هنوز مبهم است و به همین ترتیب معلوم نیست که زازی بیتز نقش چه کسی را در این فیلم بازی خواهد کرد.

زازی بیتز پس از نقش‌آفرینی در سریال شبکه فاکس با نام Atlanta به سرعت تبدیل به یکی از ستاره‌های نوظهور هالیوودی شده است. پس از نقش‌آفرینی او در این سریال، مدیران اجرایی استودیوها شروع به توجه به این موضوع کردند که او در بعضی از نقش‌های بزرگ انتخاب شده است از جمله نقش زن اصلی فیلم Deadpool 2. پس از ایفای نقش در این فیلم، فیلم بعدی که او در آن نقش‌آفرینی کرده بود فیلم بسیار موفق و بزرگ Joker بوده است که در این فیلم او نقش معشوق کاراکتر واکین فینیکس (Joaquin Phoenix) را در آن برای کمپانی برادران وانر ایفا کرده بود. فیلم Nine Days او نیز در مراسم Sundance Film Festival (که بزرگ‌ترین جشنواره فیلم‌های مستقل در آمریکا محسوب می‌شود) در امسال به نمایش گذاشته شده بود.

او در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فیلم نتفلیکسی تماماً سیاه‌پوست وسترنی با نام The Harder They Fall می‌باشد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.