شینسوکه ساتو Water Margin را برای نتفلیکس می‌سازد

14 November 2020 - 17:30

شینسوکه ساتو (Shinsuke Sato) پس از کارگردانی یکی از پرفروش‌ترین آثار تاریخ سینمای ژاپن در سال ۲۰۱۹ یعنی فیلم Kingdom، برای کارگردانی اکشن-ماجراجویی حماسی Water Margin از طرف کمپانی Netflix انتخاب شد. مت سند (Matt Sand) که فیلم Deepwater Horizon با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) را نویسندگی کرده بود، در حال نگارش فیلم‌نامه‌ی این اثر است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

اریک نیومن (Eric Newman) و برایان آنکلس (Bryan Unkeless) از Screen Arcade تهیه‌کنندگان و اسکات مورگان (Scott Morgan) از این کمپانی تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان را بر عهده دارند.

این فیلم، اقتباسی مدرن از یکی از بهترین رمان‌های کلاسیک ادبیات چین یعنی The Water Margin، یک حماسه‌ی اکشن-ماجراجویانه‌ی پرشده با شکوه، داستان عاشقانه و نقشه‌های پنهانی است. این داستان به کاوش سؤالاتی در مورد وفاداری، رهبری و وظیفه‌مان برای روبه‌رو شدن با مشکلات جامعه بدون در نظر گرفتن هزینه‌های شخصی آن می‌پردازد.

ساتو برای مدت‌هاست که در رادار نتفلیکس برای کارگردانی این فیلم از زمان کارش بر روی عناوین Bleach و Kingdom که با تحسین منتقدان همراه بود، قرار دارد. این در حالی است این اثر اولین فیلم بزرگ ساتو برای نتفلیکس خواهد بود، او با این استودیو از زمان کار بر روی سریال Alice in Borderland که از ۱۰ دسامبر پخش خواهد شد، مشارکتی قوی داشته است.

The Water Margin تازه‌ترین پروژه‌ی نیومن و آنکلس در نتفلیکس است. آن‌ها پیش‌تر فیلم Bright با درخشش ویل اسمیت (Will Smith) را تهیه‌کرده بودند. طی قراردادی که آن‌ها زیر پرچم کمپانی Screen Arcade با نتفلیکس به امضا رساندند، تهیه‌کنندگی فیلم اکشن متأخر جیمی فاکس (Jamie Foxx) یعنی Project Power را نیز انجام دادند و فیلم Escape با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth)، مایلز تلر (Miles Teller) و جورنی اسمالت (Jurnee Smollett) به همراه فیلم Bright 2 از پروژه‌های پیشِ روی آن‌هاست.

نیومن که قراردادی بزرگ با نتفلیکس دارد و تهیه‌کننده‌ی اجرایی این فیلم است، شورانری سریال‌های موفق Narcos و Narcos: Mexico را انجام داده است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.