دیزنی پلاس در حال ساخت ریبوت Darkwing Duck می‌باشد

14 November 2020 - 19:00

یک ریبوت از انیمیشن اکشن ماجراجویی کمدی Darkwing Duck توسط دیزنی پلاس در دست ساخت می‌باشد. این ریبوت در مرحله‌های اولیه تولید در بخش انیمیشن تلویزیونی دیزنی به مدیریت گری مارش(Gary Marsh) می‌باشد، در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هنوز نویسنده‌ای برای این پروژه انتخاب نشده اما ست روگن و ایوان گلدبرگ تهیه‌کنندگی اجرایی این پروژه را از طریق کمپانی Point Grey Pictures برعهده خواهند داشت.

ساخته تد استونز، Darkwing Duck که از سال ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۲ پخش می‌شد، ماجراجویی‌های Darkwing Duck را دنبال می‌کند، که شخصیت دیگر ابرقهرمان Drake Mallard می‌باشد. به کمک دستیارش و خلبان Launchpad McQuack، او در یک خانه در حومه شهر به همراه دخترخوانده‌اش Gosalyn زندگی می‌کند، در مجاورت خانه خانواده Muddlefoot. او تلاش می‌کند که تعادلی بین میل خود به شهرت و میل خود به پدر خوبی برای Gosalyn بودن، پیدا کند و در شهر St. Canard کارهای خوب انجام دهد. Jim Cumming صداپیشگی شخصیت Darkwing Duck و Christine Cavanaugh صداپیشگی Gosalyn و Terry McGovern صداپیشگی Launchpad را برعهده داشتند.

بخش انیمیشن تلویزیونی دیزنی همینطور فیلم Phineas and Ferb the Movie: Candace Against the Universe و همینطور The Proud Family را در دست ساخت دارد.

 

منبع : Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.