ایثن هاک و دو بازیگر دیگر به فیلم The Guilty پیوستند

14 November 2020 - 16:00

فیلم دراماتیک و هیجان‌انگیز The Guilty که نتفلیکس اخیرا حق پخش آن را حدود ۳۰ میلیون دلار خریداری کرد، سه بازیگر جدید یعنی ایثن هاک (Ethan Hawke) بازیگر فیلم First Reformed، پیتر سارسگارد (Peter Sarsgaard)بازیگر فیلم The Batman، و رایلی کیو (Riley Keough) بازیگر فیلم The Devil All The Time، را به گروه بازیگرانش که در راس آن جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) قرار دارد، اضافه کرد. آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردانی این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای از نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) سازنده سریال معروف True Detectiveبرعهده دارد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به، پال دینو (Paul Dano)، که پیشتر در فیلم The Batman بازی کرده بود، بایرون بورس (Byron Bowers)، که اخیرا در درام Concrete Cowboys دیده شد، داواین جوی راندولف (Da’Vine Joy Randolph)، با کارنامه بازی در Dolemite is My Name، دیوید کاستاندا (David Castañeda)، که از کار‌های او می‌توان به بازی در سریال The Umbrella Academy اشاره کرد، کریستینا ویدال (Christina Vidal)، از بازیگران فیلم ۷Days to Vegas، آدریان مارتینز (Adrian Martinez)، با بازی در سریال Stumptown، بیل بر (Bill Burr)، با بازی در فیلم The King of Staten Island، بو نپ (Beau Knapp)، از بازیگران مینی‌سریال The Good Lord Bird، و ادی پیترسون (Edi Patterson) که پیشتر در فیلم Knives Out دیده شد، اشاره کرد.

این فیلم براساس درام دانمارکی گوستاو مولر (Gustav Moller) ساخته می‌شود و پیرامون نقش اصلی با بازی جیک جیلنهال به عنوان یک اپراتور به نام جو بیلر، طی یک روز در مرکز مخابره تماس‌های ۹۱۱ اتفاق می‌افتد، زمانی که او تلاش می‌کند یک تماس‌گیرنده را که در معرض خطری جدی می‌باشد نجات دهد، اما به زودی به این نتیجه می‌رسد که هیچ چیز آن طور که به نظر می‌رسد نیست و تنها راه خروج از این مشکل، رویارویی با حقیقت است.

تهیه‌کنندگان این فیلم جیلنهال و ریوا مارکر (Riva Marker) به نمایندگی از کمپانی Nine Stories در کنار فوکوآ و کت سمیک (Kat Samick) از کمپانی Fuqua Films و اسکات گرینبرگ (Scott Greenberg) و میشل لیتواک (Michel Litvak)، گری مایکل والترس (Michael Walters)، دیوید لیتواک (David Litvak) و ستوتلانا متکینا (Svetlana Metkina) از کمپانی Bold Film و دیوید هرینگ (David Haring) از کمپانی Amet Entertainment، می‌باشند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم پیزولاتو، انی مارتر (Annie Marter)، مولر، لینا فلینت (Lina Flint)، کریستین مرکوری (Christian Mercuri)، جان اوکز (Jon Oakes)، جاستین بورش (Justin Bursch) و اریک گرینفلد (Eric Greenfeld) هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.