سریال The Order پس از دو فصل کنسل شد

15 November 2020 - 14:03

طبق گفته سازنده سریال دنیس هیتن، سریال ترسناک دوست داشتنی The Order توسط نتفلیکس کنسل شده است. هیتن در روز جمعه از طریق توییتر این خبر را به طرفداران داد و از آن‌ها برای حمایتشان در چند سال گذشته تشکر کرد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

هیتن در توییتی گفت :

برای دو فصل من افتخار این را داشتم که با یک گروه فوق العاده روی سریال The Order برای نتفلیکس کار کنم. این یکی از بهترین تجربه‌های حرفه من می‌باشد. متاسفانه ما برنمی‌گردیم اما این خاطرات همیشه برای من ارزشمند خواهد بود. از همه شما برای تماشای این سریال تشکر می‌کنم.

این سریال یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های نتفلیکس بوده‌است. هر دو فصل از سریال ترسناک در سایت Rotten Tomatoes امتیاز ۱۰۰درصد را دریافت کرده‌اند، گرچه منتقدان کافی برای تجمع بررسی آن را نقد نکرده‌اند. هر دو فصل از بییندگان امتیاز ۷۵درصد را نیز دریافت کرده‌اند.

سریال جک مورتون(Jake Manley)، یک دانشجو را دنبال می‌کند که وارد یک اجتماع سری به نام the Hermetic Order of the Blue Rose شده. در جلوتر سارا گری، مت فرویر، مکس مارتینی و لوریزا ترانکو نیز به منلی ملحق می‌شوند. سریال ساخته شده توسط هیتن بطور کلی دارای ۲۰ قسمت می‌باشد و تهیه‌کنندگی آن بر عهده چد اوکز و مایک فریسلی از کمپانی Nomadic Pictures Entertainment بوده است. این کمپانی تهیه‌کنندگی فصل سوم سریال Fargo و فصل دوم سریال Van Helsing و همینطور ۶۷ پروژه دیگر را برعهده داشته است.

هر دو فصل سریال The Order در نتفلیکس در دسترس همگان می‌باشد.

منبع : ComicBook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.