فیلم Black Panther 2 از CGI برای چادویک بوزمن استفاده نخواهد کرد

15 November 2020 - 13:00

معاون اجرایی کمپانی Marvel Studios ویکتوریا آلونسو (Victoria Alonso) اعلام کرد که آن‌ها هیچ برنامه‌ای جهت به وجود آوردن نسخه‌ای دیجیتالی از چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) برای استفاده آن در فیلم Black Panther 2 نخواهند داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قبل از فوت این بازیگر در ماه اوت امسال قرار بود که در قسمت دوم این فیلم شاهد بازگشت چادویک بوزمن در نقش Black Panther باشیم. این بازیگر از سال ۲۰۱۶ تا امسال به صورت مخفی در حال مبارزه با سرطان روده بزرگ بوده است در حالی که هم‌زمان نیز او در هفت فیلم از جمله فیلم Black Panther که نیاز به حضور بازیگری با آمادگی فیزیکی بالایی بوده نقش‌آفرینی کرده است.

همکاران چادویک بوزمن در فیلم Black Panther مارول از جمله کوین فایگی (Kevin Feige)، مایکل بی.جردن (Michael B. Jordan)، لتیشیا رایت (Letitia Wright) و رایان کوگلر (Ryan Coogler) از آن موقع تا به حال یادبودهای اینترنتی را برای بزرگداشت او گذاشته‌اند. پیام آن‌ها شامل بیان شوکه شدنشان، غم و اندوه و سپاسگزاری از دستاوردهایی که او در حرفه بازیگری از خود بر جای گذاشته است بوده. فیلم Black Panther بدون حضور چادویک بوزمن و بازی فوق‌العاده او در نقش پادشاه واکاندا نمی‌توانست چنین فیلم موفقی باشد. در سال پیش، مارول به صورت رسمی اعلام کرد که کارگردان و نویسنده قسمت اول این فیلم با نام رایان کوگلر جهت به عهده داشتن وظیفه کارگردانی قسمت دوم این فیلم که قرار است در تاریخ ۶ ماه می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) اکران شود انتخاب شده است. در حالی که هنوز تاریخ اکران این فیلم در برنامه زمانی پخش فیلم‌های دیزنی تغییر نکرده است، کسانی که در ساخت این پروژه دخیل هستند در حال حاضر نمی‌خواهند که حتی فکر تولید این پروژه را بدون حضور چادویک بوزمن بکنند.

ویکتوریا آلونسو معاون اجرایی مارول اعلام کرد که این کمپانی هیچ برنامه‌ای برای به وجود آوردن نسخه دیجیتالی از کاراکتر چادویک بوزمن برای استفاده در قسمت دوم این فیلم را ندارد. ویکتوریا آلونسو نیز مانند همکاران چادویک بوزمن می‌خواهد که عجله نکند و به دقت فکر کند که آن‌ها چگونه می‌توانند با احترام و بزرگداشت نقش چادویک بوزمن را در قسمت دوم این فیلم به کار ببرند.

او در رابطه با سؤال مبنی بر به وجود آوردن نسخه‌ای دیجیتالی از چادویک بوزمن برای استفاده در قسمت دوم این فیلم گفت:

خیر. فقط یک چادویک بوزمن وجود دارد و او دیگر در کنار ما نیست. متأسفانه پادشاه ما علاوه بر فوت کردن در دنیای این فیلم در دنیایی واقعی نیز جان خودش را از دست داده است و ما می‌خواهیم زمان کوتاهی را به این اختصاص دهیم تا ببینیم چگونه می‌توانیم به این تاریخچه برگردیم و چه کاری را می‌توانیم انجام دهیم تا به بزرگداشت او در این فرنچایز بپردازیم چرا که این اتفاقی که افتاده بود واقعاً بسیار غیرمنتظره، بسیار دردناک و بسیار وحشتناک بوده است.

مراحل تولید این فیلم قرار بود که از ماه مارس ۲۰۲۱ آغاز شود ولی احتمالاً مارول تاریخ برنامه‌ریزی شده برای اکران این فیلم را زمانی که تصمیم آن‌ها برای ادامه آینده این فرنچایز قطعی شود تغییر خواهد داد. با این حال این امکان وجود دارد که مارول مانند کمیک بوک‌ها، نقش پلنگ سیاه را به کاراکتری مانند شوری بدهد و بسیاری نیز بر این باور هستند که لتیشیا رایت (Letitia Wright) می‌تواند آینده فرنچایز Black Panther باشد. با این حال چادویک بوزمن همیشه T’Challa خواهد بود و قطعاً عجیب خواهد بود که فیلم Black Panther 2 را بدون حضور او تصور کنیم.

دیزنی تا به حال از تکنیک CGI (تصویر تولیدشده توسط کامپیوتر) جهت استفاده از کاراکتر پیتر کوشینگ (Peter Cushing) به نام موف تارکین و کاراکتر کری فیشر (Carrie Fisher) با نام شاهزاده لیا اورگانا در فیلم‌های جنگ ستارگان و همچنین جوان کردن دیجیتالی بسیاری از کاراکترهای دنیای سینمایی مارول استفاده کرده است. به نظر می‌رسد می‌توان گفت که آن‌ها از این تکنولوژی در فیلم Black Panther 2 استفاده نخواهند کرد. مانند جنجال بر سر زنده کردن دیجیتالی جیمز دین در فیلم Finding Jack، استفاده از این تکنولوژی برای زنده کردن چادویک بوزمن در قسمت دوم این فیلم کار مناسب و درخوری نیست. هیچ‌کس نمی‌خواهد که فرنچایز Black Panther به پایان کار خود برسد ولی میراث چادویک بوزمن بسیار مهم‌تر از ادامه این فرنچایز است. اگر مارول نتواند راهی شکوهمندانه جهت درست کردن ادامه این فیلم بدون حضور چادویک بوزمن پیدا کند شاید آن‌ها نباید ادامه‌ای از آن را بسازند.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.