نیکلاس کیج پیشنهادی برای بازی در نقش رونالد ریگان دارد

29 December 2016 - 22:29

مدت زمان زیادی از دورانی که نیکلاس کیج (Nicolas Cage) برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد و یکی از بهترین بازیگران هالیوود محسوب می‌شد گذشته است. باید اعتراف کرد که تمامی کارهای جدید کیج ضعیف هستند، ولی حداقل می‌دانیم که حالا بیشتر در انتخاب‌های خود تامل می‌‌کند. با این وجود این بازیگر طرفداران زیادی دارد و بدون خستگی در حال ایفای نقش در فیلم‌های تفاوت است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کیجِ ۵۲ ساله، در طول سال ۲۰۱۶ در پنج فیلم بازی کرده و برای سال آینده نیز چندین فیلم برای اکران خواهد داشت. فیلم زندگی‌نامه‌ی اسنودن (Snowden) به کارگردانی الیور استون (Oliver Stone)، فیلم کمدی Army of One و USS Indianapolis: Men of Courage «کشتی ایالات متحده آمریکا ایندیاناپولیس: مردان شجاع»، فیلم دارم جنگی در مورد غرق شدن یکی از مشهورترین زیردریایی‌های آمریکا، سه تا از آثار نیکلاس کیج در سال ۲۰۱۶ هستند.

sxrxbbjfiwpgbkogbvmbnhqcqok

بر اساس گزارش نیویورک پست (New York Post) به نیکلاس کیج بازی در نقش رونالد ریگان، رئیس جمهور محبوب و جمهوری خواه آمریکا، پیشنهاد شده است. کیج هنوز تصمیم به بازی در نقش ریگان نگرفته است؛ چون فکر می‌کند بازی در نقش یک شخصیت محبوب و شناخته‌ شده‌ی جمهوری خواه محبوبیتش را در میان طرفداران کاهش خواهد یافت. حتی نام این فیلم هنوز مشخص نشده است و به نظر می‌رسد که این فیلم در مراحل اولیه تولید قرار داشته باشد و هنوز مشخص نیست که فیلم چه مرحله از زندگی ریگان را به نمایش در خواهد آورد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    اتفاقا به نظر فیلم خوب و به روزى خواهد بود. ریگان هم در زمان خودش، ترامپ امروزى بود. کسى که سواد سیاسى نداره و صرفاً شومن هست و البته با همین شومن بودمش اتحاد جماهیر شوروى رو به خاک سیاه نشوند و با پروژه رسما هالیوودى جنگ ستارگان (ربطى به فیلمش نداره) اینقدر بودجه تحقیقاتى و خرج روى دست شوروى گذاشت که کمرش رو شکست. چند سال دیگه هم احتمالا باید منتظر فیلم ترامپ علیه جمهورى خلق چین باشیم.
    به نظر من بازى تو این پروژه از نابود کردن فرنچایز گوست رایدر باید بهتر باشه.