پوستر و اطلاعات جدیدی درباره اسپین‌آف سریال American Horror Story منتشر شد

15 November 2020 - 13:31

بعد از رونمایی از پوستر فصل دهم سریال American Horror Story، یکی از سازندگان سریال رایان مورفی پوستری از اسپین‌آف مورد انتظار سریال، با نام American Horror Stories را به همراه جزییاتی منتشر کرده؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

مورفی گفت :

ما ۱۶ قسمت یک ساعت درباره افسانه‌ها و داستان‌های ترسناک خواهیم ساخت اکثر این قسمت‌ها شامل ستارگان American Horror Story خواهند بود.

در فصل دهم سریال American Horror Story سارا پالسون، ایوان پیترز، کتی بیتس، لزلی گروسمن، بیلی لورد، آدینا پورتر، لی‌لی ریب، آنجلیکا راس و فین ویتراک به ایفای نقش می‌پردازند. مکالی کالکین(ستاره فیلم تنها در خانه) نیز در این فصل ایفای نقش می‌کند و این اولین نقش بزرگ تلویزیونی او از زمان حضورش در سریال Dollface می‌باشد.

جزییات زیادی از سریال منتشر نشده است. فصل قبل با عنوان AHS: 1984، در تابستان سال ۱۹۸۴ اتفاق می‌افتد، داستان پنج دوست است که بعنوان مشاور در کمپ Redwood مشغول به کار می‌باشند. در حالی که خود را با کار جدید تطبیق می‌دهند، متوجه می‌شوند که تنها چیزی که ترسناک‌تر از داستان‌ها کنار آتش است، این است که گذشته برای تسخیر آن‌ها بازمی‌گردد.

شبکه FX اعلام کرد که سریال با ۱۰۳ قسمت و ۹ فصل دارای بیش از ۱ میلیارد بیینده می‌باشد. این سریال همینطور تا بحال ۹۵ بار نامزد جایزه Emmy بوده و ۱۶ بار موفق به دریافت جایزه شده و همینطور برنده دو جایزه Golden Globe نیز بوده است.

منبع : ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.