از قرار معلوم فیلم Constantine 2 ساخته خواهد شد

15 November 2020 - 12:30

به گفته پیتر استورماره (Peter Stormare) که نقش لوسیفر را در فیلم Constantine بازی کرده است فیلم Constantine 2 قرار است که ساخته شود. قسمت اول این فیلم که در سال ۲۰۰۵ و با بازی کیانو ریوز (Keanu Reeves) منتشر شده بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

پیتر استورماره که در سریال‌هایی مانند Fargo ،American Gods ،Aramageddon و فیلم John Wick: Chapter 2 و سری بازی‌هایی ویدئویی با نام Destiny و Destiny 2 ظاهر شده است در قسمت اول Constantine که این فیلم اقتباسی از کمیک‌های DC بوده است بازی برجسته‌ای را در آن ایفا کرده است. با وجود اینکه قسمت اول این فیلم در هنگام انتشار با انتقاد طرفداران کمیک بوک‌ها و منتقدان نیز همراه شد ولی با این حال فیلم Constantine در سال‌های اخیر ارزیابی مجدد شده است خصوصاً به این علت که از آن موقع تا به حال کیانو ریوز ستاره این فیلم و بازیگر نقش کنستانتین با نقش‌آفرینی در سری فیلم‌های John Wick تبدیل به یکی از ستاره‌های بزرگ و پرطرفدار هالیوودی شده است.

سال‌ها است که شایعات مربوط به ساخت ادامه‌ای از این فیلم وجود داشته است ولی به نظر می‌رسید که این شایعه‌ها از وقتی اعلام شد که جی. جی. آبرامز (J.J. Abrams) قرار است ریبوتی از این فیلم را برای کمپانی Warner Bros بسازد از بین رفته بوده است. علیرغم این کیانو ریوز و فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردان قسمت اول این فیلم که از آن موقع تا به حال چندین قسمت از سری فیلم‌های the Hunger Games را کارگردانی کرده است، به این اشاره کرده بودند که اگر برادران وارنر به ساخت قسمت دوم این فیلم چراغ سبز نشان دهند، هر دو آن‌ها مشتاق بازگشت و ساخت ادامه این فیلم هستند و همچنین تولیدکننده قسمت اول این فیلم آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) این را نیز اضافه کرد که اگر این اتفاق بیفتند او فردای آن روز ادامه این فیلم را تولید خواهد کرد.

اکنون پیتر استورماره ظاهراً تائید کرده است که ساخت قسمت دوم این فیلم درواقع در حال اتفاق افتادن است. او با انتشار عکسی از خود در قسمت اول این فیلم در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام در قالب کاراکتر لوسیفر و اضافه کردن نوشته‌ای به آن مبنی بر اینکه قسمت دوم این فیلم قرار است که ساخته شود این خبر را به گوش همه رسانده است. پیتر استورماره اولین کسی است که برنامه آن‌ها برای ساخت قسمت دوم این فیلم را به صورت مستقیم تائید کرده است و امیدواریم که این پست او درست باشد و اگر هم این‌طور نباشد بسیار عجیب خواهد بود که این بازیگر خبری را منتشر کند بدون اینکه برای بازی دوباره در قسمت دوم این فیلم با او تماس گرفته شود و از او درخواست شود.

اگر پست پیتر استورماره در رابطه با ساخت قسمت دوم این فیلم صحیح باشد، این خبری بزرگ برای طرفداران قسمت اول این فیلم خواهد بود. اکنون زمان مناسبی برای تولید ادامه‌ای از فیلم Constantine است چرا که در حال حاضر قسمت اول این فیلم در میان مردم جا افتاده است و با بازگشت کیانو ریوز به بازی در فیلم‌های علمی تخیلی و اکشن مانند فرنچایز John Wick و همچنین نقش‌آفرینی دوباره او در نقش نئو در فیلم The Matrix 4، اکنون زمان بسیار مناسبی برای ساخت ادامه‌ای از این فیلم خواهد بود. در ماه‌های پیش اشاره‌های زیادی شده بود مبنی بر اینکه کمپانی DC و برادران وارنر در نظر گرفته‌اند که قسمت دوم این فیلم را تولید کنند و همچنین در طی مراسم DC FanDome ویدیویی از قسمت اول این فیلم منتشر شد که تائید کرد بود که این فیلم و دیگر فیلم‌هایی مانند Watchmen جزو جهان‌های موازی هستند که فیلم‌های سینمایی DC در آن جریان دارند.

خوشبختانه وقتی که قسمت دوم این فیلم ساخته شود، کارگردان و ستاره این فیلم می‌توانند آن را با درجه سنی بزرگ‌سال تولید کنند. علیرغم اینکه کارگردان و تولیدکنندگان قسمت اول این فیلم بسیار تلاش کردند که این فیلم را با درجه سنی بالای ۱۳ سال بسازند ولی در انتها به قسمت اول این فیلم درجه سنی بزرگ‌سال داده شد، تصمیمی که فرانسیس لارنس کارگردان قسمت اول آن را این‌طور توصیف کرد که درجه‌بندی داده شده برای پخش این فیلم فرصت فروش خوب آن را در باکس آفیس از آن‌ها گرفته بوده است. با این حال و با توجه به فروش فیلم‌هایی مانند Logan ،Deadpool و Deadpool 2 در باکس آفیس اشتهای بینندگان برای مشاهده فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگ‌سال در این روزها بسیار زیاد شده است و فیلم Constantine 2 با خشونتی زیاد و درجه سنی بزرگ‌سال در این زمان فیلم بسیار مناسبی خواهد بود. امیدواریم که خبرهای رسمی دیگری مبنی بر ساخت ادامه‌ای از این فیلم از جمله تائید خبر نقش‌آفرینی کیانو ریوز در آن به زودی منتشر شود.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.