زک اسنایدر: صحنه‌های جدید Justice League اسنایدر کات حدود چهار دقیقه است

15 November 2020 - 19:30

با نزدیک شدن به زمان پخش نسخه‌ی اسنایدر کات فیلم Justice League محصول ۲۰۱۷ در قالب مینی سریالی چهار ساعته بر روی شبکه‌ی HBO Max که کارگردان اصلی زک اسنایدر (Zack Snyder) برای کارگردانی صحنه‌های جدیدی برای آن بازگشته است، سؤالی که برای بسیاری از طرفداران پیش‌آمده آن است که این نسخه حاوی چه مقدار صحنه‌های تازه‌ای است؟ در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این نسخه دیدگاه اصلی اسنایدر کارگردان را از این اثر که اولین فیلم سینمایی ساخته‌شده از تیم ابرقهرمانی افسانه‌ای مذکور است را ارائه خواهد داد. اسنایدر کات با جلوه‌های بصری تازه، بخش‌هایی جایگزین شده، خبیثی جدید و یک خط داستانی کامل دیگر که بازگشت سوپرمن در لباس سیاهش را شامل می‌شود و تعداد صحنه‌های جدید که مستلزم آن است، پاسخ کوتاهی به سؤال یادشده می‌دهد. مقدار آن‌ها زیاد نیست.

اسنایدر اخیراً در مصاحبه‌ای با کانال یوتیوبی Beyond the Trailer ظاهر شد و در مورد این پروژه‌ی پیشِ روی بسیار مورد انتظارش صحبت کرد و اعلام کرد که علی‌رغم اخبار پرسروصدایی که حول بازگشت ستارگان بن افلک (Ben Affleck)، گل گدوت (Gal Gadot) و ری فیشر (Ray Fisher) منتشرشده‌اند، مدت‌زمان کلی صحنه‌های فیلم‌برداری‌شده‌ی جدید از زمان استاندارد یک آگهی بازرگانی نیز کمتر است.

اسنایدر گفت:

می‌خوام بگم که در پایان، احتمالاً حدود چهار یا پنج دقیقه تصویربرداری مضاعف برای کل فیلم صورت گرفته باشد. در کلِ چهار ساعتِ «لیگ عدالت»، شاید چهار دقیقه باشد.

این خبر با توجه به گزارشات غیررسمی که بودجه‌ی فیلم‌برداری‌های اضافه و مراحل پس از تولید این عنوان را رقمی حدود ۷۰ میلیون دلار تخمین‌زده‌اند، تعجب‌برانگیز است. ضمن آنکه جرد لتو و جو منگنیلو هر دو به ترتیب برای ایفای نقش‌های جوکر و دث‌استروک بازخواهند گشت. با در نظر گرفتن صحبت‌های کارگردان فیلم، این نقش‌آفرینی احتمالاً در حد حضورهایی افتخاری خواهد بود و همان‌طور که از پیش نیز بسیاری فکرش را می‌کردند، نسخه‌ی اسنایدر از «لیگ عدالت» تفاوت آن‌چنانی با فیلمی که قبل‌تر نیز آن را دیده بودیم نخواهد داشت، اما می‌توان امید داشت که اثری بهتر از آن را به تماشای مخاطبان بگذارد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.