اولین تصاویر از فیلم Gunpowder Milkshake منتشر شد

15 November 2020 - 20:00

STXfilms اولین تصاویر رسمی اکشن مهیج پیشِ روی Gunpowder Milkshake به کارگردانی ناووت پاپوشادو (Navot Papushado) را منتشر کرد. این تصاویر شامل اولین نگاه به جوخه‌ای از قاتلان به رهبری کارن گیلان (Karen Gillan) و لینا هیدی (Lena Headey) است. همچنین آنجلا به است (Angella Bassett)، میشل یئو (Michelle Yeoh) و کارلا گوجینو (Carla Gugino) نیز در این تصاویر حضور دارند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سم تنها ۱۲ سالش بود که مادرش اسکارلت، قاتلی حرفه‌ای، مجبور به ترکش شد. سم توسط سندیکای جنایت بی‌رحمی به نام The Firm که مادرش برای آن کار می‌کرد، بزرگ شد. اکنون، ۱۵ سال بعد، سم قدم در جای پای مادرش گذاشته و تبدیل به آدمکشی خشن شده است. او از “استعدادهایش” برای تمیزکاری خطرناک‌ترین گندهایی که «فِرم» بالا آورده است، استفاده می‌کند. او مؤثر و وفادار است.

وقتی کاری با ریسک بالا به‌درستی پیش نمی‌رود، سم باید میان خدمت به «فرم» و حفاظت از جان دختر هشت‌ساله‌ی معصومی به نام امیلی یکی را انتخاب کند. درحالی‌که جانش تهدید می‌شود، سم تنها یک شانس برای بقا دارد: پیوستن دوباره به مادرش و همکارهای مرگبارش در The Librarians. این زن‌ها از سه نسل متفاوت باید اکنون یاد بگیرند که به یکدیگر اعتماد کنند، در مقابل «فرم» و ارتشی از مریدانش قرار بگیرند و جهنمی را برای کسانی که می‌خواهند همه‌چیز را از آن‌ها بگیرند، برپا کنند.

ستارگان Gunpowder Milkshake را کارن گیلان از MCU و Jumanji: The Next Level، نامزد امی لینا هیدی از Game of Thrones، میشل یئو از Crazy Rich Asians، کارلا گوجینو از The Haunting of Hill House، نامزد اسکار و امی آنجلا به است از Black Panther و American Horror Story و کلوئی کولمن (Chloe Coleman) از My Spy تشکیل می‌دهند. نامزد امی و گلدن گلوب پل جیاماتی (Paul Giamatti) از سریال Billions و بازیگر سریال Chernobyl آدام ناگایتیس (Adam Nagaitis) دیگر ستارگان این فیلم هستند.

Gunpowder Milkshake با الهام از فیلم‌هایی نظیر Kill Bill و Baby Driver توسط فیلم‌ساز اسرائیلی ناووت پاپوشادو کارگردانی شده است، کسی که در کنار اهود لاوسکی (Ehud Lavski) فیلم‌نامه‌ی فیلم را نیز نوشته است. اندرو رونا (Andrew Rona) و الکس هاینمن (Alex Heineman) از کمپانی تولیدکننده‌ی فیلم STXfilms، تهیه‌کنندگی آن را طی قراردادی با کمپانی Studiocanal دارند، انجام می‌دهند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.