پارامونت فیلم‌های Without Remorse و Micronauts را از تقویم خود حذف کرد

15 November 2020 - 19:00

کمپانی پارامونت فیلم مهیج و جاسوسی مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) با نام Without Remorse را از برنامه اکران سینمایی خود حذف کرد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم براساس رمانی از تام کلنسی (Tom Clancy) قرار بود پس از تاریخ اکران اولیه خود در ۲ اکتبر سال ۲۰۲۰ (۱۱ مهر)، در ۲۶ فوریه سال ۲۰۲۱ (۸ اسفند) منتشر شود. طبق گزارش منابع، این استودیو این فیلم را از زمان‌بندی خود حذف کرده تا آن را به استودیو آمازون بفروشد.

این فیلم به کارگردانی استفانو سولیما (Stefano Sollima)، داستان مایکل بی جردن در نقش جان کلی یک افسر نیروی دریایی است که انتقام همسرش را می‌گیرد و درگیر توطئه بزرگتری می‌شود.

جیمی بل (Jamie Bell)، کام سیگاندت (Cam Cigandet) و استفانی مک‌اینتایر (Stephanie McIntyre) نیز در این فیلم، با فیلم‌نامه‌ای نوشته تیلور شریدن (Taylor Sheridan) و ویل استیپلز (Will Staples)، بازی می‌کنند.

در سایر تغییرات زمان‌بندی‌های کمپانی پارامونت، فیلم اکشن علمی تخیلی Micronauts که پیشتر برای انتشار در تاریخ ۴ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) زمان‌بندی شده بود اکنون از تقویم خارج شده است. این فیلم لایو اکشن اسباب بازی‌های کمپانی Hasbro است که کارگردانی و نویسندگی آن توسط دین دبلویس (Dean DeBlois) که خالق اثر How to Train Your Dragon نیز بوده است، انجام می‌شود.

منبع: Hollywoodreporter

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.