مایکل سرا و دو بازیگر دیگر به فیلم Sacramento پیوستند

16 November 2020 - 10:00

مایکل سرا (Michael Cera)، بازیگر سریال Arrested Development، مایا ارسکین (Maya Erskine)، بازیگر سریال PEN 15، و مایکل آنگارانو (Michael Angarano)، بازیگر سریال This Is Us، قرار است در فیلمی با موضوع سفر جاده‌ای به نام Sacramento، به کارگردانی آنگارانو، بازی کنند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌برداری این فیلم اوایل سال آینده آغاز خواهد شد و درباره ریکی، جوانی پر انرژی است که گلن، دوست قدیمی‌اش که به زندگی در خانه‌اش خو گرفته را قانع می‌کند تا در یک سفر جاده‌ای بدون برنامه ریزی، از لس آنجلس به ساکرامنتو بروند تا طی آن گذشته خود را زیر سوال برده و آینده خود را تغییر دهند.

آنگارانو فیلم‌نامه این فیلم را به همراه کریس اسمیت (Chris Smith) نوشته است و تهیه‌کنندگی فیلم توسط سم گری (Sam Grey)، کمپانی Oakhurst Entertainment و Lighthouse Management & Media انجام می‌شود. کمپانی Go Media Productions سرمایه‌گذاری فیلم را بر عهده دارد. استودیو Motus واقع در لس آنجلس فروش بین‌المللی این فیلم را در بازار فیلم آمریکا انجام می‌دهد و UTA فروش محلی آن را برعهده دارد.

آنگارانو برای بازی در نقش مهمان سریال This Is Us از شبکه NBC نامزد جایزه امی شد. او کارگردانی خود را با کمدی-درام Avenues در سال ۲۰۱۷ تجربه کرد که همچنین بازیگری در آن را همراه با نیکولاس براون (Nicholas Braun)، آدلاید کلمنس (Adelaide Clemens) و جونو تمپل (Juno Temple) برعهده داشت.

مایکل سرا بازیگر فیلم‌های Superbad، Juno و سریال Arrested Development، صداپیشگی کاراکتر رابین را در The Lego Batman Movie 2 برعهده دارد که قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود. ارسکین بازیگر سریال Insecure و فیلم Scoob!، بازیگر و یکی از سازندگان سریال PEN 15 از شبکه Hulu است.

منبع: Deadline

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.