جک هیوستون به جمع بازیگران فیلم Wash Me In The River اضافه شد

16 November 2020 - 12:30

جک هیوستون (Jack Huston) قرار است که نقش اصلی مرد فیلم Wash Me in the River را به همراه رابرت دنیرو (Robert De Niro) و جان مالکوویچ (John Malkovich) در این فیلم ایفا کند. وظیفه کارگردانی این فیلم درام و اکشن را رندال امت (Randall Emmett) بر عهده خواهد داشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

قبل از این خبر تیلور کیچ (Taylor Kitsch) از این نقش خارج شده بود. این فیلم اکشن دلهره‌آور مانند فیلم No Country for Old Men خواهد بود. جک هیوستون در این فیلم نقش معتاد در حال ترکی را بازی خواهد کرد که هر مواد فروشی را که فکر می‌کند در مرگ نامزدش دست داشته است را با اسلحه سراغش می‌رود. در عین حال دو پلیس نیز به دنبال او هستند. جک هیوستون در سریال شبکه HBO با نام Boardwalk Empire نیز نقش آدمکشی را بازی کرده است.

کمپانی Emmett/Furla Oasis Films، جورج فورلا (George Furla) و تیم سالیوان (Tim Sullivan) این فیلم را تولید خواهند کرد. این کمپانی به علت شرایط حال حاضر ناشی از ویروس کرونا دارای آثار فراوانی است چرا که تولید فیلم‌های کوچک به علت نبود بیمه ویروس کرونا در تنگنا قرار گرفته است. کمپانی Emmett/Furla Oasis Films روند تولید فیلم Midnight in the Switchgrass که متوقف شده بود را ادامه داده و تمام کرده است. این کمپانی در حال حاضر مشغول فیلم‌برداری فیلم Out of Death با کارگردانی مایک برنز (Mike Burns) و با نقش‌آفرینی بازیگرانی همچون بروس ویلیس (Bruce Willis)، جیمی کینگ (Jaime King) و لالا کنت (Lala Kent) است. در ماه ژانویه آن‌ها روند ساخت فیلم Hair of the Dog با بازی جرارد باتلر (Gerard Butler) را آغاز خواهند کرد. فیلم Wash Me in the River در همین ماه و در ایالت جورجیا آمریکا و پورتوریکو فیلم‌برداری خواهد شد. فیلم‌نامه اولیه این فیلم توسط آدام تیلور بارکر (Adam Taylor Barker) نوشته شده است و کریس سیورتسون (Chris Sivertson) نیز کار نوشتن دوباره بعضی از قسمت‌های این فیلم‌نامه را انجام داده است.

تولیدکنندگان اجرایی این فیلم شامل الکس اکرت (Alex Eckert)، نیکلاس دی‌آنجلو (Nicholas D’Angelo)، لیدیا هول (Lydia Hull) می‌باشند. کمپانی Highland Film Group وظیفه فروش جهانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.