بازیگران فصل چهارم سریال Ozark مشخص شدند

16 November 2020 - 13:00

نتفلیکس بازیگران اصلی که در فصل چهارم و آخرین فصل سریال خود با نام Ozark که مورد تحسین منتقدین نیز قرار گرفته است و این بازیگران در آن حضور خواهند داشت را مشخص کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

آلفونسو هررا (Alfonso Herrera) بازیگر فیلم‌های The Exorcist و El baile de los 41 به همراه ادام روتنبرگ (Adam Rothenberg) بازیگری که در کارنامه خود کار نقش‌آفرینی در سریال‌های The Serpent و Ripper Stree را بر عهده داشته است به عنوان بازیگران جدید اصلی در فصل چهارم این سریال انتخاب شده‌اند و در این فصل حضور خواهند داشت. فلیکس سولیس (Felix Solis) بازیگر سریال‌های Ten Days in the Valley و Charmed، دامیان یانگ (Damian Young) بازیگر فیلم The Trial of Chicago 7 و سریال Homeland که در فصل دوم این سریال نیز حضور داشته‌اند، اکنون نقش آن‌ها در فصل چهارم این سریال به نقش اصلی تبدیل شده است. علاوه بر این، برونو بیچیر (Bruno Bichir) بازیگر سریال‌های Narcos و The Bridge، سی‌سی کستیلو (CC Castillo) بازیگر سریال‌های Outer Banks و True Detective، برنده جایزه تونی (جایزه‌ای که به بازشناسی دستاوردهای تئاتر زندهٔ آمریکایی می‌پردازد) کاترینا لنک (Katrina Lenk) که بازی در سریال Tommy و فیلم موزیکال The Band’s Visit را در کارنامه خود دارد برای بازی در فصل چهارم این سریال در نقش دوره‌ای انتخاب شده‌اند. جیسون بیتمن (Jason Bateman) نیز مانند سه فصل قبلی در این فصل نیز علاوه بر نقش‌آفرینی در آن وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را نیز مانند فصل‌های دیگر این سریال بر عهده خواهد داشت.

سریال Ozark که توسط بیل دوبوکه (Bill Dubuque) و مارک ویلیامز (Mark Williams) خلق شده است، سریال درام دلهره‌آوری است که وقایع آن در زمانی امروزی جریان دارد و داستان خانواده‌ای با نام برد (Byrde) را روایت می‌کند که زندگی این خانواده از حالتی عادی در حومه شهر شیکاگو تبدیل می‌شود به زندگی مجرمانی خطرناک که در شرکتی در شهر ازارک در ایالت میزوری فعالیت می‌کنند. این سریال به بررسی عنصرهایی مانند نظام سرمایه‌داری، روابط بین اعضای خانواده و بقا و زنده ماندن از نگاه همه‌چیز به غیر از مردم‌های عادی آمریکایی می‌پردازد.

آلفونسو هررا نقشی با نام جوی الیزاندرو، یکی از اعضای خانواده مواد مخدر ناوارو را بازی خواهد کرد که کاراکتر او در خطی مشخص بین نقش بازی کردن به عنوان ستوانی مطیع و نقشه کشیدن برای به زیر کشیدن کارتل عمویش قدم بر می‌دارد.

ادام روتنبرگ به عنوان کاراکتری با نام مل ستم، یک پلیسی که از رحمت خدا غافل شده است و اکنون در حال کار به عنوان بازرس پلیسی است که از تعقیب کردن و دستگیری مجرمان لذت می‌برد و تا زمانی که او حقیقت پشت پرده مجرمی را آشکار نکند دست از کار بر نمی‌دارد.

فلیکس سولیس در نقش کاراکتری با نام عمر ناوارو و دامیان یانگ در نقش جیم رتلزدورف در فصل چهارم این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد.

برونو بیچیر به عنوان کشیش کارتل مواد مخدر ناوارو در فصل چهارم این سریال حضور خواهد داشت. کاراکتر او شخصیتی بی‌پروا و اقرار کننده است که برای این کارتل مواد مخدر کار می‌کند چرا که او عمیقاً بر این باور است که او به اینجا تعلق دارد چون که فکر می‌کند خدایش به او در اینجا بیشتر از همه جاهای دیگر احتیاج دارد.

سی‌سی کستیلو نیز نقش کلانتری با نام لی گرورو را در فصل چهارم این سریال ایفا خواهد کرد. کاراکتر او اجراکننده قانون ایالت میزوری است که فقط با قوانین و مقررات خود قانون را اجرا خواهد کرد.

کاترینا لنک نقش کاراکتری با نام کلر شاو را ایفا خواهد کرد که کاراکتر او مدیر عامل شرکتی پیش رو در زمینهٔ زیست‌دارو (داروهایی هستند که از منابع زیستی گرفته شده باشند) است و همان‌طور که او بهای واقعی داشتن قدرت را می‌فهمد نحوه داوری و عقیده او نیز فاسد می‌شود.

از دیگر بازیگرانی که قرار است در فصل چهارم این سریال دوباره نقش‌آفرینی کنند می‌توان بازیگرهای زیر را نام برد:

جیسون بیتمن، لورا لینی (Laura Linney)،‌ جولیا گارنر (Julia Garner)، سوفیا هابلیتس (Sofia Hublitz)، اسکایلر گارتنر (Skylar Gaertner)، چارلی تاهان (Charlie Tahan)، جسیکا فرانسیس دوک (Jessica Frances Dukes)، لیزا امری (Lisa Emery)، جان بدفورد لوید (John Bedford Lloyd)،‌ جوزف سیکورا (Joseph Sikora)، جانت مک‌تیر (Janet McTeer).

همان‌طور که قبلاً اعلام شده بود فصل چهارم و پایانی این سریال در دو بخش که هر بخش آن داری ۷ قسمت است پخش خواهد شد و قرار است که روند ساخت آن از امسال شروع شود. کریس موندی مدیر (Chris Mundy)، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال برای فصل چهارم آن بازخواهد گشت. از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌توان جیسون بیتمن، مارک ویلیامز، جان شیبان (John Shiban)، پاتریک مارکی (Patrick Markey) و بیل دوبوکه را نام برد. لورا لینی نیز به عنوان مشاور تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال در ساخت آن نقش خواهد داشت.

در فصل سوم این سریال و در حالی که کازینو در حال اجرا و کار است مارتی (با بازی جیسون بیتمن) و وندی (با نقش‌آفرینی لورا لینی) در حال تلاش و مبارزه هستند تا بتوانند سرنوشت خانواده خود را به دست بگیرند. موعظه کردن‌های مارتی وضع موجود را طبیعی نگه می‌دارد. وندی با کمک گرفتن از رابطه و اتحاد آن‌ها بین هلن (با بازی جانت مک‌تیر) و رئیس کارتل مواد مخدر ناوارو با نام عمر ناوارو (با نقش‌آفرینی فلیکس سولیس) نقشه کشیده است که کسب و کارشان را گسترش دهد ولی زمانی که برادر وندی با نام بن و با بازی تام پلفری (Tom Pelphrey) وارد شهر آن‌ها می‌شود، زندگی همه آن‌ها پر از هرج و مرج می‌شود.

از سال ۲۰۱۷ و زمانی که فصل اول این سریال در شبکه نتفلیکس به نمایش درآمده است این سریال توانسته است که ۳۲ بار نامزد دریافت جایزه امی شود که تا به امروز از این ۳۲ بار این سریال توانسته است که بنده ۳ جایزه آن شود که یکی از این جایزه‌ها در گروه کارگردانی برجسته برای یک سریال درام و به جیسون بیتمن تعلق گرفته است و دو تا دیگر از این جایزه‌ها در گروه بازیگر نقش مکمل برجسته زن در یک سریال درام و به جولیا گارنر تعلق گرفته است. جدیدترین فصل این سریال یعنی فصل سوم آن نیز ۱۸ بار نامزد دریافت جایزه امی شده است. این سریال که توسط کمپانی MRC Television تولید شده است کلاً دو بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و شش بار نامزد دریافت جایزه SAG (جایزه انجمن بازیگران فیلم) برای بازی و هنرنمایی جیسون بیتمن، جولیا گارنر و لورا لینی شده است.

منبع:‌ ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.