عوامل Rick and Morty مشغول کار بر روی فصل هفتم هستند

16 November 2020 - 18:30

دن هارمون (Dan Harmon) از خالقان Rick and Morty فاش کرد که تیم سازندگان مشغول کار بر روی فصل هفتم هستند، این در حالی است که به‌تازگی فصل چهارم مجموعه به‌پایان رسیده بود. این سریال انیمیشنی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ پخش شد برای فصل پنجم نیز تمدیدشده بود. تاریخ پخش مشخصی برای فصل جدید اعلام‌نشده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

دو سال فاصله میان پخش فصل‌های سوم و چهارم بود. در این میان شبکه‌ی Adult Swim سفارش ساخت ۷۰ قسمت از این برنامه را داد و این یعنی ۶۰ قسمت دیگر از «ریک و مورتی» باقی‌مانده است؛ همین مسئله باعث می‌شود که احتمالاً شاهد فاصله‌ی کمتری میان فصول ۴ و ۵ باشیم. آخرین قسمت پخش‌شده از این مجموعه، قسمت ۱۰ از فصل چهارم با عنوان Star Mort Rickturn of the Jerri با حضور بث فضایی بود و شاهد رابطه‌ی صمیمی‌تری میان بث و ریک بودیم که اشتیاقمان برای دیدن فصل ۵ را افزایش می‌دهد.

طی پنلی مجازی در Adult Swim Festival 2020، هارمون اعلام کرد که تیم در حال کار کردن بر روی سه فصل چطور یعنی فصل هفتم هستند. هدف اصلی این پنل آن بود که عوامل سریال به پرسش‌های طرفداران پاسخ دهند و ابهامات فصل چهارم را برطرف کنند. بااین‌حال در یک لحظه، هارمون فراتر رفت و گفت:

فکر کنم که الآن داریم روی فصل هفتم کار می‌کنیم، من حتی نمی‌تونم بگم الان داره چه اتفاقی رخ می‌ده. ممکنه چیزی گفته باشم که فصل ۵ یا ۶ رو اسپویل کنه.

هارمون همچنین اشاره کرد:

طرفداران باید منتظر چیزهای هیجان‌انگیزی در مورد بث باشند چون بث فضایی اونقدرها هم شخصیت منحصربه‌فردی نبود.

درحالی‌که کوید-۱۹ بر تولید بسیاری از تولیدات سینمایی و تلویزیونی از ماه مارس تأثیر گذاشته است اما به نظر تأثیر مثبتی بر روی Rick & Morty داشته. هارمون طی یک رویداد مجازی دیگر گفته بود که قرنطینه به کسانی که مشغول کار بر روی مجموعه هستند کمک کرده تا بتوانند راحت‌تر تمرکز کنند. بر اساس این اطلاعات، اینکه آن‌ها از الآن توجهشان را معطوف به فصل ۷ کردند آن‌قدرها را تعجب‌آور نیست.

با در نظر گرفتن آنکه تیم سازندگان هم‌اکنون مشغول ساخت فصل هفتم هستند، به نظر می‌رسد که در زمان و فواصل معقولی شاهد پخش فصل‌های پنجم و ششم باشیم.

منبع: Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.